Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Famili

N3 khas buat famili.
This is the ladies in my famili. Kk Yang (ky), Adik n Mama.
Adik bradik aku frm the same mther ada 6 org. 3 lelaki n 3 prmpuan.
All married. Aku yg tgh2 - no. 4. Tpi kalo tgk saiz bdn, aku la yg pling kecik.
Sian kt aku, kn.

Ni mama & abah masa pagi raya yg lpas. Biasanya aftr sembahyang raya kitorg akn brkumpul rmai2 kt rmh mama. Lpas mkn dn brsalam2an, bru la msing2 akn mngambil haluan sndiri.
Aku akn pstikn dpt jmpa dua2 fmili di Hri Rya Prtama.


This is my big famili. Rmai lgi yg x da ni. Fmili Angah & Boi x da cos diaorg ada hal lain la plak ... Fmili Alop x yah ckp la .. sejak blik dr London dn brfamili, x penah lgi dia brhari rya prtama dgn mama. Nape entah ... aku pon x paham.
Kalo btl2 dpt brkmpul rmai2 ... lgi la meriah
Tp skrg ni susah la nk dpt moment cam tu ...
Cos baru2 ni dh trjadi 1 krisis dlm fmili aku ni
Krisis yg btl2 mnyentap hati dn prasaan aku
It's pain ... It really hurt my feeling ...
smpai kalo blh aku x nk ckp dn kenang prkara itu lgi
Ye la .. bnda yg pahit ... wat pe nk dingatkan lgi, kn. Btter we mve fwd wth a nw spirit
Tp dmi mama .... aku kuatkan smangat
aku dgr dgn penuh setia crita2 krisis ni ...
cos i wnt her to knw that she's nt alone
in facing the problem

I love u mum ... And i will always b at ur side ...
Hai ... Entah bla la things wll be nrmal again.
Praying fr a brighter sunshine in our fmili ...
Sekurang2 nya utk mama. Aku nk mama hepi ...

0 comments: