Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

3rd July 2010

Brlalu sdah 3.7.2010 - Lps je jam 12 mlm si Amir Izzat ckp ...  Mama Uda .. hbis sdh bday kita ... hahaha ... x trgmbr btapa syukur dn gmbiranya aku bila 3 Julai dtg setiap tahun.  Ada party ??  Oh no ... bkn jnis yg clebrate dgn cra brclubbing .... i bkn party girl ye ...

Mlangkah je ke 3.7 ...tiap2 thun inilah yg aku rasa .... sebak, trharu, gmbira.  Biasalah aku ... slalu brmuhasabah diri.  Rasa syukur sgt2 krana msih dberi peluang utk brnafas di bumi yg indah ini ... moga dipjgkn umur ... msih byk tanggungjwb yg prlu ku lksanakn ...  sbgai anak ... sbgai ibu ... sbgai teman.  Blm puas mncurahkn bakti pd mama, abah dn keluarga trcinta, aku jga msih ingin mmimpin tangan seorg anak ... dn msih ada impian yg blm trcapai ... semoga Allah prmudahkn sgala urusan dn mmbuka lbh ruang utkku .... Amin.

Ok ..
hbs sdh sessi flashbck pr1... go to the 2nd one ...

 My nephew Amir Izzat
'Amir syg Mama Uda ... Mama Uda pn syg Amir ...
we luv each othr .. jgn jeles Aiman ... hehe ..


Bday cke .. sponsored by Adik @ Aishah @ Ucu ...
Adik aku ni sokmo sponsor cke ... Tq adik ... muah

3 candles means 'We Love U'  ... hehe ..

ICT again ...
Ptg tu Ky ajak ke ICT lgi
clebrate bday aku n Amir dgn ahli2 kluarga yg len
Aku ok jer .. dh org nk raikan kita ...
xkn nk jual mhal kot ??  hehe ..
Tgk tu ... anak dn mak dh sma bsar !!

My only adik pompuan ..
sama sepet mata kita ...  mcm muka pompuan siam arr wey !!
Made in Thailand ... hahaha ..
it's in the blood la .. wat to do ~ hehe ..

Anak aku dn Anak buah aku
sebaya dorg nih .. ky pegnant .. aku join the club ..
dia blm hbs pntang ... aku lak tmpang sekaki .. hahaha ..
kalo yg len tu mnjdik .. ada yg baya haqeem dn dini ...
x da rezki aku ... aku redha ..

I really appreciate ths mment. Best korg ... kt ICT ni byk tmpt lapang .. sgt sesuai utk lepak2 wth the fmily.  Mlm tu kitorg mkn2 .. mnum2 .. main bola dn tgk bola sma2 ... Germany vs Argentina.  Penuh giler pdg dpn big screen tu ... riuh dgn sorakan pnyokong2 bola ...  Aku ??  Spt biasa ... x skong mna2 .. was frce to watch the match smpai hbs ... wat to do ??  bday girl mna leh mlwn .. mrah2 ...nnt spoil mood ... so i fllow .. hehe ... kalo korg nk tau ... 1 fmili aku spport Germany ... mntg2 adk iparku org Swtzrlnd ... Swtzrlnd dh out so dorg pn bralih ke German arr .. kn 2 ngara tu brjiran .. hehe ..

What ??  Present ??
Eh .. mna leh citer kt sni .. biarlah rhsia .. hahaha ...
Utk korg2 yg bgi aku hdiah trutama kwn2 rapat yg setiap tahun x penah miss ...  mekaceh byk2 darlings ... really appreciate .. x kira big or small .. cheap or expnsive ... aku hrgai.  Ada gak kwn2 aku yg rsa rndah dri .. aku x kesah arr kwn ... its ok la if msa bday ko aku bgi hdiah mhal tp bla turn aku ko hnya mmpu bgi hdiah murah ... dh rzeki ko nk dpt hdiah mhal dr aku, kn ?? Lgpn aku prcaya .. rzeki yg dberi pdku bkn milik aku seorg ... hruslah dkongsi dgn org2 yg aku syg .. kalo trbkak atiku nk bgi ko sesuatu .. aku bgi je .. aku x brkira pn .. kang kalo byk kira2 x jd plak nk bgi .. trbantut plak hasratku ... dh ada 1 titik hitam dlm ati ... x nk arr ada titik hitam ... nk ati yg bersih ajer .. hehe ..


Antara bday gift yg dterima .... millions of thnks ya ..
Ada lgi
Dik ... E.A. tu really nice
very sweet smells ... ko tau je apa yg Kcik suka eh
byk lgi lah .. eventhough this blog is lke my diary ..
tp x sumenya nk ku tnjukkn d sini ... hehe ...
K Senah .. i like ...
u knw my favorite .... hehe ...
And fr Mary yg bg present 2 in 1 ... tggu ...  hehe ..
hnya kita br2 yg tau .. yg len2 jgn M.K. ok ...

Eh .. lpa lak nk cite.  Ari Sbtu tu aku jmpa Rd Runner.  Sapa itu Rd Runner ??  hahaha ... nma pn Rd Rnner ... dh tntu la keja nya brlari ..  hehe ... Dia ni ... mrata dunia dia pegi mwakili ngara utk acara lmba lri.  Bila dpt tau je aku akn jmpa dia ... aku pn mula la mmbygkn orgnya ...msti dia tnggi .. bsar ... skali ttiba .. alahai ... kcik je orgnya .. tp nmpk tough arr ... msti dia byk training, kn ...  nama pn Atlet negara.  Pastu kn ... prgerakan dia, cara dia brckp, cara dia brjln ... sume pantas.  Mcm kilat ... trkedu aku skjp.  Haha ...





0 comments: