Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Aku Dulu .. Engkau Sekarang ??


Aku dulu ??  Tak pernah merasa masuk shopping mall ...
Engkau sekarang ??- Hampir sume shopping mall ko dah pegi ... 

Aku dulu ?? Pakai je apa yg mak beli ... x pernah mrasa citarasa sendiri ...
Engkau sekarang ??  Amboi2 .. cerewet gila !! nk cmni la .. camtu la .. 
kalo blh nk yg 'branded' je .. bkn main lagi eh ...

Aku dulu ?? Naik bas Mini je gi mana2 .. jln kaki pn penah tau ..
Engkau sekarang ?? Amboi2 .. blm apa2 dh berangan nk aku belikn motor ..
byk cntek ??

Aku dulu ??  Nak gunting rambut pun ikut ckp mak  ..
Engkau sekarang ?? Amboi2 ... sume trend trkini ko tau ... 
siap nk gi salun amoi lg... kdai 'Ane' ko tk pndang dah ..

Aku dulu ??  Ikut je mak cakap apa .. x berani luahkan apa yg aku rasa ..
Engkau sekarang ??  Amboi2 ... bkn main lagi menyuarakan pendapat ... dasyat tu ...

Korang .. ada apa2 mau tmbah ??
Dasyat kan korang ... jauh beza bdak zman dulu dn zman skrg ..

Apa nk buat .. zmn dh brubah .. hehe ..

Bye korang ... Jaga diri ye korang ...









0 comments: