Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Aku sedang liburan ...


Salam korang ... Korang wat pe tu ??  Msti la tgh baca blog, kn ...
 lagi mau tanya ... Hahaha ...

Aku sedang libur smbil bekerja ni.   Capek banget nih.  Kelmarin udah sight seeing sambil belanja.  
Hari ini belanja dn belanja lagi ... Mau habis duit aku ni ... It's ok ...
Balik ni korang belanja aku lak eh ... Hehehe ...






Ni buat korang ye ...mana2 yg rindu kat aku tu ... Aku pun rindu korang juga ...

Nnti kita jmpa di bumi Malaysia ye.
Bye korang.  Jaga diri ...

Sayang korang sume ... hehehe ...



1 comments:

Anonymous said...

pandai dah ckp indon...indon???huh fobia aku..