Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Berpegang pada janji ...

Ramai yg brjanji ...
tp tk dpt nk tepati ...
ada yg brsebab
ada yg sngaja cri sebab
korg whch category ??
hahaha

Ni kisah seorg teman yg sgt2 ssah ati kalo x dpt mnepati jnji ..
Bru2 ni aku ada tlg dia
pastu dia x dpt dliver on tme
aku rilek jer
sbb aku tau perangai dia
cpat atau lmbat
dia akan dliver pnya
mmg blh caya arr dia nih
tp dia pnya la ssah ati
nmpk aku je dia srba salah
pastu skit2 dia myakinkn aku
yg dia akn dliver
Rilek arr wey
aku x kesah pn
dan x desperate pn
ko pnya beria-ia tu mrimaskn aku arr
ko cool dwn skit blh ??

Apa2 pn kwn ..
aku appreciate
ssah nk dpt org mcm ko nih !!

Hahaha ...


0 comments: