Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dari Jari-Jari Halusku ..

Aku sbnrnya sgt2 suka dgn ayat2 itu .. sbb tu la aku plih utk dijadikn Tajuk Blog aku ni ...

Ingat lagi .. Masa mula2 aku nk bkak blog ..
Mcm2 tajuk trlintas di fikiranku ...

DUNIA ELLA  :-  Eh ... bkn sume psl aku ... kn blog aku ni mcm rojak ... x sesuai lah ... pikir lgi ..

FROM ELLA's POINT OF VIEW  :-  Eh ... cam serius sgt je .. cancelled .. carik lgi ...

pastu byk lgi la korg .. aku pn lupa dah ..

smpai la 1 hari tu masa aku tgh menaip .. biasa la mmg tu keja aku ari2 ... tetiba aku trfkir .. byk btl jasa jari ni kt aku eh .. bila bdn aku naik ... tmpt lain turut sama turun naik tp yg jari-jari aku ni tetap camtu .. x gak naik2 .. sbb ari2 kna exercise ... 1 minit 120 pth prkataan .. kalo 8 jam ?? Ish .. x sanggup den nk kira ... patut la jari-jari aku halus ...  semedang dia brexercise ... hehehe .....

Terus aku dpt idea .. Dari minda ke hati .. dari hati ke jari-jari .. lalu ke keyboard .. dn trus ke skrin .. byk kan jasa jari-jari pada kita  .. kalo x da jari camna ??  Nk tulis blog pn x blh ..btl tak korg ?? Sebagai mnghargai jasa jari-jari halusku itu ..aku pn abadikn la ia sebagai Tajuk Blog aku nih ... Aku ada tnya pendapat 2,3 org teman rapat ... blh dia tnya camni ... Jari ko halus ke ??  Y Jari-jari Halusku ??  Eh .. mmg jari-jari aku halus .. X caya cuba tgk .. hehehe ..

Ha .. mcm tu la korg sejarah camna aku blh dpt nama blog ni ...  Wah ... kali ni aku buat entry bongkar rahsia arr ... X kesah arr .. jnji aku hepi.  Ok la .. jari-jari halusku dh penat .. Kt opis td dh brkhidmat .. dh pkul 11.43 mlm ni pn masih kena dera dgn aku lagi ... oh .. sungguh x patut .. aku nk bagi dia buat 'stretching' la korg ... Sian jari-jari halus aku ni, kn.  Bye korg .. Spt biasa .. Tiap entry msti aku akhiri dgn doaku agar korg hve a good day .. eh ..silap .. kali ni nk tukar dialog plak .. Have a gd wiken korg .. Harap2 korg enjoy wiken korg kali ni ... Have fun korg .. Jaga diri dn senyum slalu ... Bye ..



1 comments:

farasakura said...

have a good weekend too