Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jangan Kau Rayu ...


Aku marah ni ... sgt2 marah ...
jangan la kau cuba pujuk rayu aku ...
aku kalau tgh marah mcm ni ...
kau ckp byk dgn aku pn x guna ...
bkn mnyejukkan ... menambahkn marah aku lagi ada la ..
lbih baik kau jauhkan diri dari aku 
walau kau katakan tak sengaja ...
aku tetap tak blh terima 
U hurt me ... and then mintak maaf ??
semudah itu ye ??

Hw many times do i hve to tell u
to be more careful with your words ..
But u keep on repeating the same ..
smpai bila ?? 
kau sakiti hatiku .. pastu mintak maaf ..
Hello ... come on la  ...
pls3 do not keep on repeating the same mistake ..
grown up ok .. be matured ...
sbb tu kdg2 aku lbh suka org yg tk ckp byk ..
dh tntu hati aku tak sakit ..

Geram betul la !!



0 comments: