Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Penat tapi tetap bersemangat ....

Hai Kawan2 .... Lamanya tak brkomunikasi dgn korang semua.  Seminggu di Jakarta & Bandung, sepulangnya ke Malaysia sepatutnya ada gathering dgn teman2 sekolah.  Tp di sebabkan aku adalah sgt2 penat dan sibuk, dinner yg dirancang trpaksa dibatalkan.  I'm so sorry geng ... bagi aku masa ye ...  korang jgn marah tau ... nnti kedut's rebut2 mau keluar ... susah nnti kita kena carik iron, kasi tegang balik ... hahaha ....  Terus terang cakap ...aku masih terkial2 mncari rentak .....  Korang paham la, kn ... seminggu di Jakarta aku x yah drive ... di sini??  Semlm I hve started driving alone frm one place to another.  Pastu kt sana fikiran ku adalah sgt2 tenang ...  no paperworks ... no commitment ...  enjoys giler aku, lapang sungguh fikiranku.  Yg x lapang cuma fizikal ku shj.  Smpai hari ini badan ku masih rasa x selesa ... mcm ada yg tk kena ...  apa ye??  Yg pasti aku sdah mula mnjadi 'Sleeping Beauty' ... Aku sdah dapat tidur melebihi 6 jam.  Bestnya ...  hahaha .... I think i need some exercise to boost my energy la ...  Tak sabar2 nk tggu aerobic class this Tuesday .... 

Korang buat apa di hari Ahad camni ye?  Mesti korang tengah enjoy with family ataupun beristirehat dengan di rumah.  Aku ??  Oh .. Ahad adalah juga hari yg sibuk buatku.  Pagi ni aku bangun lambat ... hampir jam 8 pagi ... mentang2 x payah solat ... hehehe ... Nasib baik Aiman dh besar .. so aku bangun tidur my breakfast is ready.  Aiman dh tolong belikan breakfast dan masakkan air.  TQ darling ... Sayang Aiman.  Muah .....

Hantar Aiman ke tution dan terus jumpa mama.  Mkn tghari ??  Nmpaknya MCDonald sahaja la utk hari ini. Petang nnti mahu ke Pasar Tani ... nak beli apa2 yang patut.  Korang paham2 je la kn ...

Aku adalah amat2 penat .. tapi aku tetap bersemangat.  Tiap kali aku penat aku akan pujuk diriku.  'Teruskan Ella ..  Jgn mengalah ... Tuhan tidak beri segalanya dengan percuma ...  Dan setiap perbuatan yang kita buat dengan ikhlas dan niat yang baik pasti akan ada balasannya ..  Korang ... doakan aku ... semoga aku kuat  ... Eh .. silap ... kita sama2 doa eh ... korang doakan aku ... aku doakan korang jgak ... hehehe ...

Good bye korang ...  Semoga korang terus ceria disamping org2 trsayang ......



Sayang korang semua ....  Muah ....










2 comments:

Anonymous said...

aku tau ko msti penat gler...agak dah sure cancel punya..time ur time xyah klam kabut..janji bila free leh ar jumpa b4 puasa...

Misz-ella said...

Tq dear ... miss u so much. Muah3