Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Salam Jumaat korang ...


Hai korang .. Salam Jumaat buat korang sume ..
Org kata .. Jumaat penghulu segala hari .. 
Napa eh org ckp cmtu ??
Sbb ari Jumaat ada smbahyang Jumaat eh ??
Entah la .. aku pn tk tau ..aku rasa tiap2 ari brpenghulu 
dn istimewa ... hehe ...



Cak .. hehe ..
Sempat lgi aku brterapi di pgi Jumaat ni dgn pokok2 ku  ..

Walau apa pn .. aku tetap suka Jumaat .. nk pulak Jumaat yg 30.7.2010 ni .. 
Yeay .. yeay .. Esok aku off .. bestnya korang ..
Tp aku off kt opis je korang .. yg len2 on cam biasa ..
Esok aku nk travel jauh la korang .. 3 jam prjalanan nih ..
ada knduri .. best2 .. dh lma x jmpa sdara mara .. 
excited nih ... msti mlm ni aku tido tk lena .. hahaha ..



Hahaha .. Aiman ckp mama kalo pgi2 dh posing ..
itu mknanya mood dia ok .. btl ke ??
Hehe .. hnya aku yg tahu ..gundah gulana ke .. ceria ke .. . 

Eh .. ok la korang ... Aku nk bgi salam kat korang sume jer .. Lnch  hour pn dh nk abis nih ..
Kita jmpa di nxt entry eh .. Jaga diri baik2 ye .. Syg korang2 sume .. Bye ...


0 comments: