Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Santai jer ...


Hai korg  ... wat pe tu ?  Mstila tgh baca blog aku .. kn.  Blh lgi aku tanya ... Hehehe  ...
X da benda la korg ... santai jer ... idea x da mari arr ... tp jari-jari halusku gatal nk mggediks .. 
so capai laptop arr .. Korg layan je la gmbr2 lama aku ni eh .. Eee .. sure korg boring ..
apa da Ella ni .. asyik2 tnjuk gmbar  .. mcm la korg nk tgk aku sgt ..
Len la kalo aku sefemes Dto' CT ..  rebut2 org mau tgk ... hahaha ..


Ni dh ready nk gi aerobiks .. 
sluruh bdn ku udah mnggediks nk mlompat .. hahaha ..


My only child .. a.k.a. Bodyguard ..
Aku ni jrg2 kuar rmh sorg2 .. msti aku bwk dia ke mana pn aku pgi
Dri dia kecik lgi dh practise camtu ..
Kalo x caya tnya kwn aku Zah yg jauh di Kola Kdah tu ..
hahaha ...


Dgn Mama .. msa bday dia ni ..
Aku byk mak weih .. yg ni mak btl .. mak tiri pn ada gak
bt i treat my step mom mcm mak aku sndiri ..
aku pnggil dia mama jgak .. sesekali jmpa msti aku bgi dia 'Angpow ..
Dua2 mak aku syg ..


Uui .. glamernya aku .. mcm artis, kn
Perasan hbis aku nih .. sure korg boring .. hahaha ..
Trus terang ckp ... aku pn trkezut tgk muka aku time nih ..
Jrg2 skali aku brmekap mcm nih ..  Biasanya aku mcm pengkalan x sdh je ..
Bedak, lipstik, celak dn kening .. ok settle ..
x reti aku nk mekap bria-ia camni.. rimas la weih .. 

Ha .. entry ni mmg santai .. x yah pkir2 ... cuci mata dn lyan gmbr jer ..  
Bye korg .. Tke cre ye korg ..






0 comments: