Friday, August 27, 2010

Langkah Seiringan


Bila melangkah biar seiring ye korang .. baru la ngam namanya.  Hehe ..

Kalo tak caya jom kita layan lirik lagu Langkah Seiringan oleh Exist ni ye. Masa Mamat nyanyi lagu ni umur dia baru belasan taun.  Sore pn tak pecah lagi time tu. Eh .. korang tau tak lagu ni?  Org dulu2 cam aku msti tau. Meletop tau lagu ni dulu.  Hehe .. Very meaningful lyricnya tau.  Yg tengah brcinta tu .. hayati lirik lagu ni eh.  Msti korang suka.  Ha .. ambek ko .. gi la ko feeling sorang2 .. hehe ...

Langkah Seiringan
Artist : Exist

Dikala ku keseorangan
Kenangan pun datang menjelma lagi
Terbayang saat-saat yang manis
Ketika bersama dahulu

Tak tertahan menanggung rindu
Di saat kau berjauhan dariku
Bayangmu selalu datang menjelma
Membuat teguhnya cintaku

Oh sayangku hulurkan tanganmu
Bersama kita bergandingan
Berdua menuju arah bahagia 
Melalui liku-liku kehidupan
Pahit manis kita hadapi bersama
Semoga kita berdua bahagia

Dikala ku keseorangan 
kenangan pun datang menjelma lagi
Terbayang saat-saat yang manis
Ketika bersama dahulu ...

4 comments:

diana said...

mase lagu no keluar saye
baru umur 12 tahun..

kakchik@ella said...

mmm .. dh tk ingat la umur bape time tu. Tua lagi dr u kot ?? hehe ..

Stubborn Gurl said...

kak!..
ni lagu cintan budak degil same cik abg nih!..hehe

kakchik@ella said...

Eh .. ingatkan org dulu2 je tau lgu ni .. Layan je la lirik ni eh ..