Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

BLOG LIST ENCIK BEN ..


Wah .. Encik Ben  menyeru lagi.  Harus aku mencuba kali ini. Yg sblm ni aku terlepas sebab 'paperwork' aku sgt cemburu dgn Encik Ben. So hasrat itu terpaksa aku peramkan sahaja. Sib baik tak peram smpai masam .. kalo tidak dah tentu aku tidak berhasrat lagi. Hehe ..

Dari Jari-Jari Halusku adalah Blog peribadi aku. Tempat aku meluahkan suka duka, pahit manis, sweet sour dan mcm2 rasa yg seerti dengannya yg aku kutip sepanjang perjalanan. Buat kenangan dan pengajaran utk anak serta teman2 ku di kemudian hari.

Eh .. Raya dah dekat ni.  Buat korang2 yg membaca entry ini ... Selamat Hari Raya. Jgn mkn byk sgt eh .. Sayangi la badan kita .. dah ringan sikit ni ha .. tetiba je naik berganda2 lak time raya ni. Tu la org kata .. nak turun senang .. nak maintain tu yg susah .. (aku la tu). ooopss .. ke laut .. hehe ..

Mintak maaf la ye kalau ada tulisan2 di dlm Blog ini yg pernah melukakan hati dan perasaan korang.  Serius .. tak sengaja .. tak berniat pun.

Yg berjln jauh .. hati2 di jlnraya. Buat anak2 .. kalau rasa ada berdosa dgn ibu bapa .. pernah melawan ke .. menipu ke .. ini la masa utk buat pengakuan terbuka. Mohon maaf dgn seikhlas2nya, bkn sebab nak duit raya je tau. Syurga kita tu .. kena jaga. Hehe ..

Buat teman2 yg sgt2 aku syg .. (u know who u are) I love u so much geng.  Thanks for being such a wonderful friend in my life. Tima kaceh juga kerana sudi pinjamkan bahu semasa susah dn senang. Mintak maaf ye kalo aku ada terkasar di mana2 dan korang terasa .. tak sengaja tu. Hehe ..

Ok la korang .. cukup la tu .. Nak akhiri entry ini dgn ucapkan 'Selamat Hari Raya .. Maaf Zahir dan Batin.'


0 comments: