Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Blog pompuan .. blog lelaki ..

Sepanjang blogwalking, aku dapati ..

Blog pompuan .. uuuu .. sgt cantek, sgt kreatif, sgt comel, sgt brwarna-warni, penuh emosi (aku la tu .. hehe..), dan mostly sgt suka brcerita pjg lebar (aku lagi.. hehe ..). Ada contest, ada 'giveaway' dan mcm2 lagi ..

Blog lelaki .. ada warna tapi tak brwarni, sgt lurus (tak da corner2) .. tapi tetap berisi.

Kesimpulannya .. blog pompuan sgt2 meriah dn menarik .. nak pulak blog budak2 muda. Soooo kreatif u ols. Hehe .. Blog org2 yg tak berapa muda mcm aku (chewah) penuh dgn leteran dan bebelan. Mak org la katakan! Ambek ko !! Layan ... Hehe ..

Selamat Berhujung Minggu ye korang.




6 comments:

Unknown said...

oh hujung minggu ya..da lupa la hari ni hari apa..hehe

kakrose said...

Dah namanya perempuankan. kalau perempuan yang beri nasihat..dikatakannya membebel. Bebel la tu kan..hehehe

Unknown said...

blog saya cmner:p

tajnur said...

Assalamualaikum.
Jgn lupa, ada juga yg tiada blog tapi suka merayau2 menumpang sekejap rumah org atau jai `silent reader` mcm saya. No komen pun rasa malu, jadi baca jelah sembang2 org!

ISZA said...

ada blog laki yang meriah gitu..
lelaki sekarang dah advance..

Misz-ella said...

tajnur ..

keep on merayau di sini ye ..
lgi 1 .. komen je la .. jgn malu2 .. saya suka dikomen!! hehe ..