Thursday, September 23, 2010

Hari ni hari marah ..

Hari ni hari marah ..
ingat saja-saja ke ? Aku tak suka marah org .. kedut aku tu tunggu masa je nak kuar kalo aku marah tau. Hari ni aku marah 'Lemau' ... bengang kat Ayah Pin.

Sib baik ada Butang dan kakak cool. Gelak guling-guling aku layan lawak dia. Ada ke patut Si Butang cakap nak tel Apek yg dah R.I.P. kat Nirwana Memorial Park .. pastu suruh dia panggil Pekak join dia di alam barzakh? Kat sana byk 'kong', blh diaorg share2 jaga. Kelakar gila lawak dia. Hahaha ..

Nak kasi cool temperature la konon .. kita minum dulu. Tetiba teringat hari ni posa. Stress punya pasal, kepala pun biol sekejap. Hehe ..

Aku nak balik la korang. Pas bukak posa nak gi beraya 3 rumah. Malam ni aku tak join korang merempit tau. Jgn lupa singgah rumah aku eh. Kat situ mcm2 ada .. parking free .. aku tak caj. Lagi 1, jgn balik lambat sgt. Sok korang nak keja. Silap2 kang mata jadi cam Beruang Panda ni.

OK lah korang. Chao dulu eh. Bye ..