Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom Main Kejar-kejar ..

Lama tak main kejar-kejar kan. Hehe .. Ooopss .. stop!! Jgn ke laut. Ni bukan pasal main kejar-kejar tapi pasal kejar trafik. Bkn polis trafik ye. Hehe ..

Aku suka sgt baca tips yg blogger2 bagi pasal kejar trafik ni. Suka baca tapi tak penah cuba. Korang kejar ke? Aku ni nama je jenis yg sepantas kilat .. jalan cepat .. cakap cepat .. makan cepat .. menaip cepat .. tapi tang kejar-kejar trafik ni aku 'LEMBAB!' Hahaha ..

Bagus arr kalo korang gigih dan berkobar-kobar kejar trafik tu. Aku ? Nama pun tujuan utama bukak blog sebab suka-suka .. so tak da la beria-ia sgt. Aku hepi-hepi je kat sini. Tapi mengaku .. suka kalo ramai2 dtg sini .. meriah beb !! Hahaha ..

Anyway .. buat yg sedang main kejar-kejar .. berhati-hati di laluan. Kang sesak sangat kang .. trafik controller gak yg susah!! Hehe ..

p/s : bkn jenis yg suka perhatian, segan kalo org pandang2 .. hehe ..

3 comments:

Sumijelly said...

heheheh......

nak kejar trafik nie pun kene caranya...salah car pun susah gak...

semoga tujuan berblog tidak terpesong sudah...hehehe

Sumijelly.com

AngahSayang2314 said...

hohohoo nak kejar trafik best2 cepat kejarrrrrr

tajnur said...

Assalamualaikum
Mmg dah sedia nak main kejar2, tp baru teringat keta kita tak ada `rpm`, jadi setiap persimpangan `traffic light` selalu ketinggalan...