Jom Main Kejar-kejar ..

Wednesday, September 22, 2010

Lama tak main kejar-kejar kan. Hehe .. Ooopss .. stop!! Jgn ke laut. Ni bukan pasal main kejar-kejar tapi pasal kejar trafik. Bkn polis trafik ye. Hehe ..

Aku suka sgt baca tips yg blogger2 bagi pasal kejar trafik ni. Suka baca tapi tak penah cuba. Korang kejar ke? Aku ni nama je jenis yg sepantas kilat .. jalan cepat .. cakap cepat .. makan cepat .. menaip cepat .. tapi tang kejar-kejar trafik ni aku 'LEMBAB!' Hahaha ..

Bagus arr kalo korang gigih dan berkobar-kobar kejar trafik tu. Aku ? Nama pun tujuan utama bukak blog sebab suka-suka .. so tak da la beria-ia sgt. Aku hepi-hepi je kat sini. Tapi mengaku .. suka kalo ramai2 dtg sini .. meriah beb !! Hahaha ..

Anyway .. buat yg sedang main kejar-kejar .. berhati-hati di laluan. Kang sesak sangat kang .. trafik controller gak yg susah!! Hehe ..

p/s : bkn jenis yg suka perhatian, segan kalo org pandang2 .. hehe ..

You Might Also Like

3 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here