Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kenapa ko garang sgt kak?

Soalan dari 1 of my project team. Ha ah .. time kerja memang aku garang. Nasib la dik .. nak wat camna? Try duduk tmpat aku ... 5 projects on hand .. tender comittee .. 'Jaga' Boss lagi .. jadi Along korporat lagi (chase pyment la ...) Projek2 tu .. dari dpt LA sampai dpt CPC aku kena ambek tau.


Saat2 tak leh control emosi ..tertinggi sore .. termasam muka  .. rasa brsalah kat diaorg ni. Nak pulak bila ada yg ckp 'Ko ni kak ..sikit2 nak marah' Haiyoh .. come la we go for coffee after work .. sure u know y one ... hehe ....

5 projects .. 5 environments .. 5 diff problems .. Kalo tak tahan sgt aku nangis sorg2. Aku dulu sokmo pk nak quit, but always hold back sbb nak buat apa kat rmh tu sorg2? Jaga anak? Kalo ramai ok la .. terisi gak masa aku. Buat MLM ? Sori .. tak minat. Cari keja lain? Tak nak .. aku dah janji kat sini. So, parking permanent la aku kat sini ari-ari  .. sib baik ada Kak Senah, boleh gak aku layan lawak guling2 dia tu. Dia ni bagus .. time aku stress2 dia buatkan aku kopi .. Fuiyo .. AILEBIU la Kak Senah .. hehe ..

Aku rasa kan, kalo esok2 dah jadi Suri di rumah alamat merayap je la keja aku ari-ari. Byk agaknya tahi lalat kat kaki aku ni .. hehe ..

p/s :- Dgrnya ada projek baru otw ke meja aku . Haiyoh .. bersilat, bertai-chi, berkung-fu sudah. Kena cari bunga baru nih. Hehe ..

2 comments:

nana said...

ayoyoyoyo...selamat bersilat kak..jgn garanggarang tau..senyummmm..hehe

Misz-ella said...

nana ..

jom belajar bersilat. Hehe ..