Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lepas Joget2 ..

Tadi aku buat benda ni:-


1st session - aerobic. Good. Favorite aku tu. Cantek sgt la konon aku lompats tu. Hehe ..
2nd session - Joget. Ha .. Padan muka. Kalo korang tgk sure gelak gila-gila. Badan keras cam kayu camna mau kasi lembut? Mak kata peram dgn nenas. Ish .. takmo aku.

Coach tak bagi can, strict abes. Nama pon org PDRM. Suara kuat, disiplin .. hmmm .. u know .. i know la. Dia ni dulu siap buat weight training lagi tau. Bayangkan la .. ketul-ketul .. tegap-tegap .. besar-besar. STOP!! Jgn bayang lebih-lebih.

Result - Feel fresh, hepi and xtra bonus for me - Sakit panggang!! Eh .. pinggang. Hehe .. 



3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yes ...wakakakak wakakaka ... nice saya suka

Misz-ella said...

aku pun suka. hahaha ..

tajnur said...

Assalamualaikum
Kena disiplinkan diri dlm `physical exercise` tak kira dlm btk aerobic, joget, rongging ke asalkan dpt loosening our muscles and internal glands`. Kebykan pykt2timbul apabila duct glands and ductless glands sudah kurang berfungsi dan deteriorate setelah usia semakin menjangkau..