Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ni entry aku merapu. Jgn baca.

Org len dah nak tutup pintu  ... aku baru nak carik baju baru. He2 .. Yeay .. yeay .. esok aku raya. Tahun ni aku tak beria-ia beraya sbb peristiwa ni. Aduhai .. bukak je balik link tu menitis airmataku. Sebulan aku merana. Dari mula dia masuk ICU, sampai hari ke 7 dia pergi meninggalkan kami. Kebanyakan entry pilu-pilu je masa tu. Sampai la aku dapat kata-kata azimat dari dia ni.

Esok kat opis ada Hari Raya Lunch. Best .. best .. sgt best. Bila lagi nak berkumpul ramai2, kan? Kalo last year konsepnya 1 Malaysia .. masing2 dtg berbaju kurung tak kira bangsa .. tahun ni tak da konsep. Jgn pakai bikini sudah, salah function tu. Hehe .. Ala .. rugi la esok dia ni tak da. Anak dia score cemerlang in the exam siot. Dapat sponsor further study F.O.C. So she got another lunch at PWCT tmrw. Sunyi la aku ko tak da Ah Heong. Kurang 1 kaki layan aku merapu. Hehe ..

Lunch tadi gi Maybank @ Desa Parkcity. Alhamdulillah .. lapang kepala bila step prtama utk beli 1 lagi hartanah ratusan ribu brjaya disettlekan. Ambek loan?? Owh .. No. I hate interest. Byr cash saje. After all duit darling duit i jugak, kan?? Hehe ..

Bukit Kuching otw ke meja aku ni. Mau bangga, suka atau terseksa? I olso donno wat to say la. Nak je aku mintak 6 bulan bonus. Bole bagi ke Boss?? Hehe ..

Esok mlm nak gi Pelangi Utama. 1hb mlm ada kat sini. 2hb petang nak gi function Darling aku ni. Wah .. kena cari baju cantek ni. Function dia byk artis dan pereka fesyen terkenal. Nama pun rumah Tokey drama, kan. Darling aku ni, naik keta mewah, tiap2 tahun gi oversea berkali2, designer's hndbag berlambak smpai main campak2, tapi orgnya sgt2 simple dan biasa. Very humble, tak penah lagi dia tayang deretan hndbag ratusan ribu tu. Aku bangga babe punya kawan mcm ko. Bkn sebab ko kaya dn berjaya tapi sifat mulia ko tu yg aku pandang. AILEBIU la babe. Ko nya karakter sebijik cam uncle aku yg duk dlm senarai 50 lelaki melayu terkaya di malaysia skrg ni. Kaya tapi tak sombong, tak riak dan hormat sume org. Semoga Allah terus memurahkan rezeki org-org seperti ini. Amin.

3hb Ahad nak gi rumah Kakak Cool. Pastu rmh Mak Ayam Fiza. Nak gi sini lagi. Dari Sg. Buloh ke Tmn Ehsan ke Puncak Jalil terus ke PWTC. Dah la aku kena drive sndiri. Time2 camni la my man kena gi outstation. Sib baik ada Mr. Bodyguard si Aiman Tak Kesah. Ha3 ... Tu belum pertanyaan Kak Nani dan Kekanda dan teman-teman lain on 'Tak buat Open House ke & Bila bole dtg rmh' yg aku tak bagi jawapan lagi. 


Datang saja la anytime wahai Kekanda berdua. Adinda bukak pintu seluas-luasnya for both of u. Ke nak adinda sambut dgn bunga manggar dan karpet merah? Green rumput karpet ada la. Hehe ...


Eee .. boring kan baca n3 program hujung minggu aku ni. Eh .. bukan aku kata Jgn Baca ke? Degil la korang ni. Ha3 ... 




Nota kaki buat Boss :-
Boss .. i buat n3 time u meeting ni. Jgn marah. Kalo marah buat air sndiri, bkak pintu bilik sndiri, on aircond sndiri!! He2 .. Anyway Boss .. tugasan sume Beres!!


Saya yg menurut perintah,
Eksekutip Secretary Boss ..











4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

izin kan aku gelak di sini...wakakakaka

Misz-ella said...

Sesuwai la dgn nama brutal tu. dh warning pun dia baca gak. Ha3 ...

CT said...

waaa...cepat sgt jd follower...hi3

Bila nk jd follower kita lak. Datanglah ke blog kita nnt boleh posting2 komen.

Misz-ella said...

Bole. Skit lagi awak nya turn sampai. Hehe ..