Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Selamat Tinggal ... Aku tak nak kat ko lagi !!

Selamat tinggal Berokband ku yg slow, lembab gile dan selalu menyakiti hatiku. Aku sudah menemui cinta baru yg bisa memberikan apa yg aku mahu. Aku tak nak kat ko lagi !! Pergi kau dari hidupku.

Maafkan aku kerana terpaksa berlaku curang .. Hahaha ..Time2 biol camni .. ha .. ambek korang .. punya la jauh aku merapu. Ok .. ok aku serius .. jgn marah .. hehe ..

I have disconnected my Broadband yg berasal dari wilayah 'M'. Boring betul .. slow giler line dia. Aku dah ada yg lain ... (kes main kayu 3 nih.. hehe) Tu la korang ... dok ngata rmh aku jauh la, ulu la, dlm utan la ..  see .. my house area got WiFi zone u know  .. cheap .. cheap one. Aku tak la particular sgt psl rega tu .. yg penting puasati, betul tak? Dah 2 pagi dah .. lepas sahur dan solat subuh aku tak tido balik (biasanya zzzz ..balik sbb kul 7.30 baru aku mandi) aku gi blogwalking and blogging. Marvellous ... sepantas ERL line dia. Suka aku!! Hehe ..



7 comments:

Unknown said...

tahniah...
hehehe.

::Budak Degil:: said...

hahaha..try pki 'C' bkn name sbenar kak..

dengar2 ok...huhu

cheqna said...

wah..happynya dia

Unknown said...

itu la pasalnya.. rasanya ramai yg dah ber"talak" ngan BERUKBand nih heheh

saya pakai Talian Tetap punya ehheh
kuman Jalan kat Perlis Entry

No name said...

kalu pakai broadband nie mmg mcm siput.. waktu beli konon area u di cover dengan pantas n mcm2 lagi tp bila pakai hampeh kalah siput babi menaip..

Unknown said...

SKG PAKAI APA??

Misz-ella said...

mekaceh diana ..

stubborn girl@dak degil ..
tak nak la. dh jmpa cinta sejati. hehe ..

Kuman .. they better improve their service, kan.

Lizzie .. ayat power diaorg tu. hehe ..

Alina@Yong .. Streamyx le .. tp disbbkn lappy akak ni dh ada 'Wifi modem .. senang bebenor le .. hehe ..