Selamat Tinggal ... Aku tak nak kat ko lagi !!

Monday, September 20, 2010

Selamat tinggal Berokband ku yg slow, lembab gile dan selalu menyakiti hatiku. Aku sudah menemui cinta baru yg bisa memberikan apa yg aku mahu. Aku tak nak kat ko lagi !! Pergi kau dari hidupku.

Maafkan aku kerana terpaksa berlaku curang .. Hahaha ..Time2 biol camni .. ha .. ambek korang .. punya la jauh aku merapu. Ok .. ok aku serius .. jgn marah .. hehe ..

I have disconnected my Broadband yg berasal dari wilayah 'M'. Boring betul .. slow giler line dia. Aku dah ada yg lain ... (kes main kayu 3 nih.. hehe) Tu la korang ... dok ngata rmh aku jauh la, ulu la, dlm utan la ..  see .. my house area got WiFi zone u know  .. cheap .. cheap one. Aku tak la particular sgt psl rega tu .. yg penting puasati, betul tak? Dah 2 pagi dah .. lepas sahur dan solat subuh aku tak tido balik (biasanya zzzz ..balik sbb kul 7.30 baru aku mandi) aku gi blogwalking and blogging. Marvellous ... sepantas ERL line dia. Suka aku!! Hehe ..



You Might Also Like

7 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here