Tuesday, September 21, 2010

Sudah dapat 'Green light'

Yessszz .. Lampu sudah hijau .. jln la .. apa tunggu?
Aku suka sgt ni ... Tak sabar dah ni .. hehe ..

Mr. H-SUV yg ku bawa ke mana-mana bakal ditukar tidak lama lagi, dan digantikan dgn Mr. T-H pulak. Yg dari negara pandang ke Timur jugak pilihan hati. Taksub betul aku dgn si sepet yg suka tunduk-tunduk tu, kan. Sian ko Encik H-SUV .. habis madu sepah dibuang !! Hahaha ..

Budget approved. AJK2 lain dah setuju. Tunggu masa yg sesuai je. Bila ? Bila ? Rilek arr .. biar ku puas bercanda dgn Mr. H-SUV dulu!! Hehe ...

p/s :- dreaming is the best thing in life .. padahal Menteri Kewangan kata lagi 2 tahun !! hehe ..





4 comments:

farsweethome farah,faris,farisa said...

BERANGAN DULU TAKPER KAK CHIK....

PUAS KAN DIRI DULU BERCUMBU2 DENGAN YANG LAMA SEBELLUN DAPAT YANG BARU YER....aWWW GATAL JER BUNYINYA. HIK HIK HIK

kak ina kl said...

wah syok nya nak dapat yang baru..
bestlah kalau dah dapat broadband yang laju lepas ni bolehlah merempit kat blog member blog kan

kakchik@ella said...

Jun ..

mmg bunyi gatai dan gediks!! hehe ..

kakchik@ella said...

kak ina ..

pasni nak drif ala-ala impak maksima kat tmpat akak pun no problem. Hehe ..