Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Terima Kasih Encik ...

Dah lama nak buat entry ni. Tapi kesibukan buatkan aku asyik lupa .. lupa .. dan lupa lagi. Hehe .. Entry ni ditujukan khas buat Encik ...... (serius .. tak tau nama)

Encik ....

Menurut teman rapat saya, Professor Dr. Rozana yg bertugas di UiTM Puncak Alam, Encik sgt suka 'parking' di blog saya ni. Katanya .. Encik akan lepak di sini pada waktu mlm dan akan mula mengembara di sini sehinggalah mata Encik berpinar-pinar (Wow !! mata letih tu .. sian dia .. tapi saya suka!! hehe ...).

Encik ... Terima Kasih byk2. Kesudian Encik mengarahkan jari dan mata2 Encik 'parking' di blog saya ini sgt2 saya hargai.  Oh .. dont worry .. 'parking is free here' .. so .. duduk la lama2 .. hehe ..

Secara jujurnya .. saya tak sangka tulisan2 saya yg berkonsepkan santai dan ringan2 ini brjaya menarik perhatian Encik (serta readers yg lain). Saya tak pandai dan sehebat org2 lain yg berani menyentuh isu-isu semasa dan hal-hal dunia. Saya menulis sejujurnya dari hati. Blog ini juga sarat dgn emosi2 saya dan tidak berilmiah seperti blog org lain (kalo korang nak ilmu gi cari Professor Dr. Rozana tu .. hehe . )

Encik ... keep on reading ya sbb saya seorg yg sgt rajin mnulis (wah .. puji diri sndiri!! Hehe .. ).

Dah trlanjur saya mmbuat n3 Terima Kasih ni .. saya nak pjgkan sikit je lagi .. jgn marah ye Encik ..... Terima Kasih readers .. appreciate korang sume. Terima Kasih juga buat Encik Ben kerana mnyenaraikan saya di Blog List Encik Ben (sumpah .. dh lama nak ucap Terima Kasih ni .. hehe ..) Satu je nak tanya .. Kenapa saya duduk dlm 2 kategori (Tulis Diari dn Botol Susu) eh ? Ada kesilapan di situ atau .... Tapi tak kesah la Encik Ben .. letak la kat mana2 pun .. saya ok je. Hehe ..
Opsss .. cukup .. nak ucap Terima Kasih pun pjg bebenor, kn (ini kalo jdi lecturer sure student2 boring punya .... hehe) Dah pukul 7.00 pagi .. saya nak mandi, nak iron baju dan nak pegi keja. Good Bye semua. Mudah-mudahan prjalanan kita hari ini diberkati. Amin.



2 comments: