Yg belum kawin dilarang buka N3 ini. STOP!!

Friday, September 24, 2010

Sebelum aku mulakan n3 ni, aku nak bagitau yang 'Ini bukan entry mengada, lucah atau menggoda'. Ni entry saja-saja. Please take it as borak kosong dan jenaka.

Malam semlm pegi raya ramai2. 5 keluarga weih. Dah mcm rombongan Cik Kiah. From 1 house to another .. mkn .. minum .. borak2 .. lawak2 .. sampai naik kembung perut aku minum air batu. Dah la aku allergic ais. Haiyoh .. tak leh ingat la mlm tadi tu.

Dlm borak2 .. tetiba mamat sorang ni tersebut 'Malam Jumaat'. Tak kesah .. dah tentu kitorg sume ada kad kawin dan ada ISO utk lawak jenaka bertaraf 18SX. Anak2 kitorg dah suh duduk kat port lain. OK .. let's talk about Malam Jumaat.

Kenapa kebanyakan org lelaki (yg dah kawin), bila sebut je perkataan Malam Jumaat instead of nampak baca Yassin kat masjid, dia nampak katil + bantal + aircond + ... dulu? Pelik. Pastu balik awal, berseri-seri muka. Ini general statement ok .. tak ditujukan kepada sapa2. So, jgn salah paham.

Korang ni kan, asal Malam Jumaat je air naik kepala. Heran aku!! Kalo bole kasik baik dgn Pain Killer tak pa la jugak. Yg isteri2 cun dan setia ni pun terpaksa la 'BKK'. Nak wat camna .. nama pon sayang laki. Kang kepala laki tak baik2 kang .. bad mood pulak, camna nak mintak sponsor Blackberry? Hahaha ..

Sori guys .. just kiding k. Aku usik2 korang je. Jgn pikir lain tau.






You Might Also Like

7 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here