Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Yg Besar-besar ..


Uuuu .. walaupun saya dlm kategori 'S' n sometimes fit 'XS' tpi saya sgt suka yg besar2. Rmh besar, kereta besar dn segala benda yg ada prkataan 'besar' dibelakangnya. Paling suka bila dikelilingi oleh org2 yg bersaiz besar. Kalo tak percaya, cuba tgk saiz bestfren saya. Sgt selesa dan tenang bila brsama mereka. Rasa dilindungi .. mcm ada 'extra protection' je. Hehe ..

Dan saya percaya, ramai yg se 'geng' dgn saya .. Sila mengaku. Jgn malu2. Hehe ..


4 comments:

Unknown said...

sedara mara ade gak yang besar2 ni..
dia orang tak sombong..
selalu nye kita cepat mesra dgn orang2 besar ni kan..
hehhe

Gayahspears said...

hik3.. akak ella..sy kecik je.. nk tuko besar camne ek~lalalalala

abigemok said...

aku dbn kecik tp teringn nk bdn besar.. huhu

Misz-ella said...

diana ..

kakchik pun brsaudara dgn 'org besar' dlm kategori 'Jutawan Melayu Msia' . Mmg diaorg tak sombong.

gayah & kyuubi ..

akak pun kecik gak. tak dapat akak nak menolong .. hehe ..