Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Boss less & bosanlah!!

Aku 'boss less' from 9.30 to 3.30 ari ni. So bosan!! Padan muka aku .. time byk keja tak sedar diri .. mcm tak da esok-esok. Aku express kan sume, keja beres, ati senang.Time wat n3 ni .. i'm very lonely, yg len dah kuar makan. Aku tak join .. suh diaorg tapau je. Graf keboringan aku mencanak naik. Kat draft box tu byk n3 tak siap. Wat tak nampak. Mood tak da .. mlm kang aku tgk balik. 

Sebab bosan, ambek foto sndiri. 
Syok sndiri. Hehe ..


Ari tu angau kat dia. Dah terubat beb. Hehe ..


Ari ni aku pakai kat opis.
Cam tak cantek jer??
Blink blink tu .. cam dangdut ek?? Hehe ...
Tapi sgt selesa. Brand HP mmg pilihanku


Ops .. bkn aku je tau. Bodyguard aku pun dapat sesuatu. Dah tau dah ..  bwk dia ni, gerenti kena 'pau'. Hehe ..
Suka sgt brand boya nih. Kasut anak dgn mak dah sama harga.
RM139 ok. Eh .. mine cheaper .. 10% less.
Tak pe lah .. yg penting hepi. Hehe ..





0 comments: