Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Brian .. where are u ??

Brian Leong Weng Kin. Dah lama nama tu aku sebut-sebut.Rindu barangkali.Kat mana ko eh ? Kalau la dia masih ada, bape agaknya umur dia skrg ? 

Brian is my close friend masa keja kat KLGCC. Masa tu aku baru 19 tahun (wow .. sgt muda, kurus dan cun waktu itu .. hehe ..) He is a very nice guy, sgt2 baik. He will drive me to the office everyday. Rumah kitorg dekat2. Aku kat San Peng, dia kat Pudu (kat ENE tu le .. blkg Sg. Wang).

Mula2 dulu aku turun naik bas tiap2 ari dari San Peng ke Bkt Dsara. Tapi since he joined KLGCC, dia tak bagi aku naik bas lagi, disuruhnya aku naik keta dia hari2. Lebih safety dan jimat katanya. Kdg2 aku insist tak nak tumpang dia .. sbb dia sokmo lambat. 

Kdg2 aku merajuk. Mana tak merajuk .. dah brpeluh2 aku tunggu.. baru dia sampai. Itu pn aku dah kejutkan pagi2 .. kalo aku tak kejutkan?? Lagi la dia mnjadi !! Dah la aku tnggu dia betul2 depan Balai Bomba Hang Tuah tu, punya la byk keta lalu lalang, malu arr .. org ngorat2 pun ada tau!! Hehe .. Rupa2nya lepas aku kol dia,dia sambung tido balik. 

Kalo aku merajuk ..aku wat donno je dlm keta .. masam mencuka muka aku. Tapi dia pandai ..kalo aku tgh camtu, dia wat tak tau je .. dia takut aku tambah marah la tu .. hehe .. dah tghari kang, dia tengok aku dah cool .. baru dia  tegur aku. Kelakar la kitorg .. mcm org brcinta!! Pdhal tak da apa2 .. hehe ..


Aku syg kawan2. Walaupun ramai kawan baru, yg lama tu pun aku nak jugak!! Tak mahu terputus rantai persahabatan tu. Kat mana ko eh Brian. Kalo ko hidup lagi .. mesti ko dah kawin dengan Brenda .. amoi idaman ko tu .. mesti anak ko dah ramai .. mesti ko dah tua .. hehe .. Aku try carik dia kt FB, tapi  .. Brian lain lak yg aku jumpa .. Hehe ..


Takkan nak masuk Jejak Kasih kot?? Korang .. any idea?







3 comments:

Aida Azryn said...

Ukiey pe lau masuk jejak kasih~ hehe~ :P

MOBIL KELUARGA IDEAL TERBAIK INDONESIA said...

betul banget...aku suka artikel kmu

Ahmad Hamzah said...

best cite nih, friendship 4ever gituh