Sunday, October 31, 2010

Bulat



Kalau sudah bentuknya bulat .. camna nak diubah lagi? Bulat tetap bulat tidak akan jadi bersegi. Maka, terima shj lah yg bulat ini. Seadanya.




10 comments:

:~:Budak Degil :~: said...

harini ramai org buat entry dengan menggunakan pekataan BULAT...

Selamat hari Bulat sedunia..ahaha

eliyaezlinalias said...

selamat membulat...erk???!!!!

kakchik@ella said...

ye ke ein? lepas akak buat, baru akak jmpa bulanpurnama punya. sapa lagi yg len2?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

memang bulat x leh jadi bersegi..tapi kalau kita torak..dia dah leper..blh je kita terap mcm2 bentuk..butul x kak ela?

hehehe.semua kita kena usaha dan ikhtiar.jgn menyerah saja.

diana said...

bulat lagi senang..
tak payah angkat2..
golek kan saje..
hehheh

Tomato Gurl's Life said...

hehe..ciktom bulat ;)

kakchik@ella said...

paling suka komen diana. jom kita golek sama2 .. hehe ..

kakchik@ella said...

kita geng cik tom. sbb kita pun bulat juga. Ha2 ..

azzey said...

kakchik@ella: klu difahami ada mesej yg nak disampaikan tu....:)

Asam Makruh said...

bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana muafakat