Tempat tinggal aku ..

Friday, October 29, 2010

Kawan-kawan aku kata rmh aku jauh .. diaorg kata aku duduk kat tmpt jin bertendang. Nak sampai rmh aku kena tempuh  estet sawit dulu. Watever lah .. Aku wat 'dek' je. No hal la benda-benda tu kat aku. Yg penting hepi. . Hehe ..


Tgk tu .. lbh kurang 30 minit ke Mont Kiara, Bt. Caves, Cheras,
TTDI, 1 Utama, Ikea, The Curve.
That's y la aku suka sopink kat tmpt2 tu.
Aku gi rmh Kak Nani dn HZ kat Bkt Jelutong 20 minit je.
Aku gi rmh kekanda kt Sunway Kayangan 15 minit je.
Aku gi Kuala Selangor 30 minit je.
Every morning aku kuar rmh kul 8.20 b4 9 sampai opis.

Mana ada jauh, kan. Dah 6 tahun aku duduk sini. So far, aku hepi. Tenang dn aman kat sini. Kemudahan asas sume ada. Paling penting, tidur mlm aku lena. Hehe ..




You Might Also Like

7 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here