Friday, January 28, 2011

Bagai tebu dimesin ..

Wajarkah dia diperlakukan persis tebu yang dimesin? 
Diperah habis-habisan hingga kering dan layu?


Kesian lah aku tengok org yg dikerah habis-habisan tu.
Hmmm .. walau tidak terjadi padaku, aku tetap bersimpati.




13 comments:

Ujang9897 said...

baiknya...nk keje dgn kakchik la..hehe

logorithm said...

Opismate ker yang kena perah tuh?

Daddy Ziyyad said...

Kena perah persis memerah santan pun teruk taw...

Mama Zharfan said...

kesiannya--may be dia tak de pilihan kan...

kakngah said...

simpati pada yang dikerah

yg mengerah??
kejam!

Ati Masrif said...

teruk-teruk

kita pun sama mcm ella

mudah simpati dengan org..

kakchik@ella said...

@Logorithm, yes bro. my opismet. luckily not me. kesian la kat dia.

@Ujangvespa, mari le.

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha kakcik, bagus betul..
prihatin terhadap alam sekitar termasuklah tebu yg domesin2;)

toyolkiut said...

kisah apa ni kakchik??

sarah-najwan said...

xbaik wat gtu...tu nama lainnya BULI..

kasihan..org yang diBULI..kene buat sesuatu..jgn sampai dipijak2 kapla..

Cempakamelati said...

Kalau dapat majikan suka memerah keringat pekerja teruk sangat tu, hmmm kesian pekerja tu.

azzey said...

mereka tu pon ada p'saan...

deAnza-wAnda said...

kesiannn....