Friday, January 28, 2011

Masak memasak ..

Masak adalah kesukaan, hidup rasa tak lengkap kalau tak masuk dapur 3, 4 kali seminggu tapi masak yg simple-simple je la. Kalo disuruh masak yg extravaganza, suh confirm aku nyerah kalah. Haha ..

Bihun goreng buat santapan anakanda di pagi Sabtu

16 comments:

Innanie Ariffin said...

HANTAR SKET KT KITE BLEH KAK?

Mama Zara said...

my fav! sedapnyaaa..

Demi Zaquan

nisa said...

Sedapnyaaa...siap dgn hiasan yg lg menambat selera tu..hehehe

Cikgu Nurin said...

Wahhh...simple macam tu?...hish hish hish....
kak Chik..sket....Akak lapo lak ler...

ferra ferro said...

thumbs up untuk kak chik yang pandai n rajinn n rajin masak . =D

sarah-najwan said...

esok ambo nok buat mihun gini jugok sb 2 hero ambo masuk sukan skoloh dio esok...hehee

diana said...

esok buat bihun kaler putih lak kakchik..:)

Ujang9897 said...

tak suke udang..tak mkn seafood..hihi

logorithm said...

Waaaa! I like bihun goreng!

alinac lover said...

yong suka bihun...ada udang lg la suka!

Mama Zharfan said...

udg tu nampak sgt sedap--me msk bihun gak selm, tp tak de udg , so tak sedap ler heheheh

Ati Masrif said...

kalau anak kita ella

susah betui nak suruh mkn sayur

kena paksa2..

toyolkiut said...

asal ada udang je, mesti sedap..
sebab TK pun suka..
emm..terliur..

nurul ainul farhain said...

wahh.nak jugak:)

azzey said...

pergh...super marvellous!

deAnza-wAnda said...

fantastico!!