Thursday, February 24, 2011

Ikhlas kah kita dan dia??

Kita hulur salam persahabatan dengan ikhlas tapi yg menyambutnya belum tentu, kan. Keikhlasan tak perlu dengan kata-kata.  Gerak geri, raut wajah sudah cukup utk menyerlahkan semuanya. Kita boleh rasa ~ dia sudi atau tidak. 'Warm or not'. Dia pandang kita sebelah mata atau dgn hati dan jiwa. Atau sekadar ala-ala sahaja.

Tak pe lah. Yang penting aku ikhlas.


20 comments:

Ellen said...

Ellen ikhlas nak bersahabat dengan kak Ella...senyum sket..hehe

forever love said...

kita sendiri dapat rasa if seseorang tue ikhlas berkawan atau tidak..chill je k kakchik

Anonymous said...

orang ni macam-macam ragamnya. kekadang wajah cantik tapi hati belum tentu putih seputih kulitnya, secantik wajahnya. kekadang kita jumpa orang biasa-biasa ja tetapi memberi respon yang terbaik kepada kita. kalau kita senyum pown dia dah senyumb alik dalam terpaksa baik buat dekkk ja...

JunAina said...

orang ni macam-macam ragamnya. kekadang wajah cantik tapi hati belum tentu putih seputih kulitnya, secantik wajahnya. kekadang kita jumpa orang biasa-biasa ja tetapi memberi respon yang terbaik kepada kita. kalau kita senyum pown dia dah senyumb alik dalam terpaksa baik buat dekkk ja...

kakchik@ella said...

@ellen, kak ella boleh rasa keikhlasan ellen tu. kak ella pun ikhlas dgn ellen.

kakchik@ella said...

@forever love, tengss atiq.

kakchik@ella said...

@JunAina, setuju dgn awak.

tiqa ramlan said...

kak chik: InsyaALLAh.. niat yang baik akan datang bersama kebaikan.. :))

makdara TERdiva said...

yg pnting..DIA tau keikhlasan kita..kalau org taknak kawan..saya ade..eceh!

Izan Ishak said...

betul kakchik...kadang2 dari raut wajahnya dpt diagak reaksi dia kan. yg penting kita ikhlas kan!

*izan pun ikhlas nak kawan ngan kakchik... :)

azzey said...

Tak pe KC...Yg penting Allah tau....

alinac lover said...

yong ikhlas jerk~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik ikhlas syg akak..huhu

kakchik@ella said...

@tiqaramlan, betul tu.

kakchik@ella said...

mdt, btl tu. kc pun syg awak. hihi

kakchik@ella said...

izan, kc sambut slm prshbtan izan dgn penuh kesyukuran. Alhamdulillah ..

kakchik@ella said...

azzey, btl tu.

kakchik@ella said...

alinac@yong, kc blh rasa. tengsss.

kakchik@ella said...

Lydia, akak pn ikhlas syg adik.

Woofer Storm said...

sy iklas pun iklas ni kat kak chik,iklas nak mnta blnja makan..heeeee
gurau,iklas la..sy syg kan ketat2 baik punya..heeee