Wednesday, March 30, 2011

Sebelum kita mulakan .....

Sebelum kita mulakan aktiviti kita hari ni .. apa kata kita sarapan dulu. Sarapan adalah hidangan yang paling penting dalam hidup kita dan tidak patut kita abaikan walaupun cuma 2 keping biskut Jacob dan Nescafe O macam aku. Hihi ..

Sarapan pagi Ahad yang lalu ~ Bread butter puding dari Kakak cantek. Antara Bread  butter puding yang tersedap aku pernah makan. Nak lagi boleh kak?? Hihi ..

32 comments:

Peri PiA said...

mabeles sungguh b'fast k.chik

Oshin jamel said...

dapnye kak!!!nyum²!!!!

Isteri Yang Comel said...

kc nak sketttt

eliyaezlinalias said...

kakak cantek tu amek order ke KC???? (bertanya dlm keadaan napsu yg membuak2...!)

sarah-najwan said...

sedap sungguh napoknya..
mmg terliur nih....

Ati Masrif said...

kismis tu menarik ah...

kirim skit kat klia ni


^___~

Lagenda said...

dlm mangkuk putih tu hape KC?? Susu ke..

logorithm said...

Butter walaupon kandungan lemak tinggi, tapi ia lebih berkhasiat daripada marjerin.

So yes... go for butter!

Izan Ishak said...

sedapnya kakchik...kakak cantek buat plak tu...jeles nih~

Mamaleesya said...

nyum nyum...menjelmalah kau wahai bread butter ke alam nyata :)

kakchik@ella said...

Peri Pia, buat bekalan sebelum ke aktiviti kita bakor .. kita bakor di gym (bakor kalori le ..) hihi ..

kakchik@ella said...

Oshin, mmg sedap.

kakchik@ella said...

IYC, kena la jmpa kc. hihi ..

kakchik@ella said...

El, yes. she did. quality terbaik .. i gerenti.

kakchik@ella said...

sarah-najwan, dan juga rasanya. hihi

kakchik@ella said...

Ati, jom arr jd jiran kita .. blh mkn sedap tiap2 ari. hihi

kakchik@ella said...

Lagenda, vanilla sos dik. hihi ..

kakchik@ella said...

logorithm, gd comment. i loike!!

kakchik@ella said...

Izan, apa2 dari dia mmg sedap. bkn bodek ye dik. kenyataan. hihi

kakchik@ella said...

Mamaleesya, hihi.

diana said...

berbeza sungguh dengan sarapan kita pagi ni..
heheh..
kita makan sandwich tuna..
memang itu je sarapan hari2..
kita kan M sikit..
hahahahahh

toyolkiut said...

mmg menggoda selera..

risa said...

tak sempat makan lagi..emmm

::Budak Degil:: said...

mintak la resepi kak!...hu..tgk pon dah tau sedap!

kakchik@ella said...

diana, sandwich tuna pun dh cukup baik dik.

kakchik@ella said...

toyolkiut, mmg tu la tujuannya. menggoda. hihi

kakchik@ella said...

risa, byk keja eh? kc pun. hihi

kakchik@ella said...

Budak Degil, takmo arr. nak yg dia buat gak. hihi ..

norh said...

tengok pun dah sedap...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

menyelerakan sis...nyum2

alinac lover said...

ala sedap :(

nelly said...

nyum2 .........