Friday, April 29, 2011

Barang sentimental dlm rumah

Barang bertaraf sentimental dlm rumah. Pemberian yang tersayang untuk yang disayang. Harus dan wajib dihargai. Saja ai upload kat sini utk dijadikan kenangan.

Golf set Tuan Bodigad. Dulu dia siap ambek golf class
under Professional Coach tp disebabkan study .. ai stop his class.

Basikal tua ~ Pemberian Mr. Benno, my Made in Switzerland BIL
kpd Tuan Bodigad. Ai ingat nak mekapkan dia kasi cun lah.
Blh gak ai pakai gi kedai. Eleh .. mcm la berani sgt. 
Sebenarnya .. ai ni penakut! Hihi ..

11 comments:

Peri PiA said...

takut naik basikal ek?cute :D

CahayaCintaIlahi said...

hehe wah.. bagilah basikal tu kat chy ;))

Izan Ishak said...

teringin nak naik beskal cam tu kc~ bestnyaaa!!!

norh said...

akak punya set golf mana? he he

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

wah..very the sentimental things...

diana said...

bagi la dia main golf semula kakchik..
mana tau beberapa tahun kemudian....
"AIMAN,JUARA BARU TERBUKA ENGLAND"
Heheheh

risa said...

teringat saye dulu2 nek beskal sekali langgar reban itik...mak aihhh tau2 je lah kalau itik kan...reban dia macam mana...adehhhhh

Farah Shamsudin said...

waa.. ade basikal lama2.. dah lama tak berbasikal ni..

ct N honey said...

pemberian orang kenalah dihargai.
susah sangatkah menjadi ibu?..

RaNiA said...

dh lama tak nek beskal..tak thu la leh bawak ke tak lagi nie..hehehe

Ardini Humaira said...

whoaaa! basikal! lama tak ngayuh.. nanti dah kawen nak ngayuh ngan encik suami mesti best kan :)