Wednesday, September 21, 2011

Bertunang dan beraya

Bertunang dan beraya sekaligus ~  2 dalam 1. Molek sangat la tu. Sangat sesuai untuk orang yang mempunyai jadual yang padat dan sokmo bizi macam kami.

Anak buah yang pantang jumpa "Mama Uda" ..

Yang bertunang tu anak buah kita, Fifi. Selamat Bertunang anak ku ..

Bila terjumpa lauk pauk kampung di musim raya .. TERUJA!! Lauk pauk kampung sedap dan membuka selera. 

Ulam-ulam .. Sambal belacan. Feverettttt ..

Dua orang budak comel. AILEBIU darlingsss ..

Ini baru rumah pertama. Pastu kita bergegas ke rumah ke 2, ke 3 dan ke 4. Hujung ke hujung you .. bukan sebelah menyebelah tau .. dengan traffik yang 'jem' lagi. Alahai Kolumpo .. sudah 38 tahun aku disini .. masih belum selesai masalah 'traffik jem' nya ye? Pindah kampung jom. Hihihi ..






17 comments:

Cik Bambam said...

betolll!! lauk kampong juga mbuka selera.. :P

Mamaleesya said...

sedap tu makanan sumee...terliur pulak

alinac lover said...

yong dok seminggu pon xsbr nk blik kg huhu

eliyaezlinalias said...

sukeeeee lauk kampong!!!!!!!!!!!!!!!

diana said...

semua lauk sedap2...
erm...
sabar la perut...

heheheh

nurayunni said...

bestnye lauk!tahniah kpd ank saudara..

MamaYatie said...

perghhh terus lapor perutku...sedapnya kakchik...

tunang time raya senang kan..sekali harung ngan open house..hehee

Cik Ila said...

sedapnye masakan kampung,kat mana2 pn kita duduk,tetap rindu pd masakan kampung yg sedap n mengenyangkan.. ;)

Melati Qistyna's Mummy said...

Kalaulah boleh dipindahkan tempat keroje tu ke kg, sah2 dh lama wat balik kg, ye dok KC? Keh3x.....

Cik Ina Do Do Cheng said...

kak cik lapar ngan lauk kampung. sedap tu. sama cantik anak buah ngan mak sedara. selamat bertunang fifi.

puanbee said...

kak memang nk pindah duk kampung tp tk de lobang kerja lak.. heheh .. pernah nak pergi raya .. kami terkandas dlm kesesakan ..last2 patah balik langsung tk pergi .. apa tidaknya dr tengah hari sampai malam pun tk reda jem nya .. adeh KL

eelobor said...

huhuhu...dasyat akak nie, selalu jer entri makan2, tapi tetap maintain. saya lak nak senaman tuh yang malas sebab tuh terlebih maintain. hihihihih

Liza @ Adzriel AB said...

nampak makanan je dah ni... selamat bertunang byat fifi.

PinKy MoMMa said...

mama uda tetap letops di situ ;)
cantiknyer baju kamu hehe..sempat spot kt situ kak chik hehehe..kerlazz!

Ct Arina said...

dah bersara nnt boleh la kc duk kampung. haha

Daddy Ziyyad said...

Memang jimat masa dan kos kalau buat majlis raya & tunang serentak ni kan...bagus..:)

kakcik dijemput hadir ke majlis gathering tu...:P

munna said...

walaumacamanapun..masakan kampung tetap jadi pujaan hati