Tuesday, October 25, 2011

Dam .. dam .. dum ..bunyi Deepavali

Dam .. dam .. dum .. poom .. pammm .. poom .. pammm ..
Selepas 20 minit melepasi jam 12 malam baru berhenti bunyi tu
*Eh .. ada lagi at 12:40*

Happy Deepavali to all my Indian friends and readers.
Selamat Bercuti buat yang lain-lain.
*Lawa gak eh rambut raya aku*

17 comments:

Dalila Hamid said...

rumah dela dah berdentum2 mercun...

Gen2Merah said...

kat daerah saya kurang kaum india.. so, tak dapat nak rasakan suasana perayaan kaum India ni..

selamat bercuti kak Ella...

eliyaezlinalias said...

Slmt bcuti kc!chantek rmbut baru!!!

Pia said...

"salam kc..ha'ah kat kwsn rumah saya pun berdentum2 sampai pagi...rambut kc tu...ehem...lg lawa kalau panjang sikit mcm sebelum ni...lps tu curl2 sikit...tp yg ni pun ok,nmpak awet muda,sweeeet jer..."

kasihibu said...

dimana mana pun meriah bunyi
tp mungkin malam tadi hujan lebat sangat disini jadi terselamat dari bunyi2 bising tu ;p

Ibu Darwisy said...

selamat bercuti KC..wah rambut baru yer..nmpak lagi muda wooo..sweeet sgt..

Ummiakid @ lily said...

selamat bercuti KC...cuti² Deepavali. banyak dapat maruku..??

Daddy Ziyyad said...

dulu raya cina aja ada mercun,sekarang raya melayu & deepavali pun berdentum dentam...terkejut anak saya pukul 12am tadu bunyi mercun bertalu talu :)

Niena Pengembara Ilahi said...

p/s:slmat bercuti :D

laskar pelangi said...

rambut buat akak jadi muda 5 thn..hik3 =)

selamat bercuti kak:)

Melati Qistyna's Mummy said...

Ayookk, kakak syantiks potong lambut la.... Sgt kiyutttt.... :)

suri solehah said...

patut nampak lain sket..rambut raya rupanya..
kat langkawi ni agaknya tak ramai sambut depavali...jdnya tak dapat dengar kemeriah mercun itu KC..

diana said...

kakchik nampak muda dengan rambut baru..
selamat bercuti kakchik..:0

eelobor said...

huhuhu....betul2 bunyi depan pagar umah saya semalam. sekarang pun masih adao dok bunyi lagi... tapi jauh2 ler

Woofer Storm said...

rambut baru,jiwa baru ke sis??heheee

Kunang-Kunang said...

Salam Ella,

Di kawasan rumah akak pun ada jugak bunyi2 tu tapi taklah berpanjangan. Sesekali jer.

ummi_khalish said...

kat mesir ni kak,kami pun dgr org main mercun,,tapi org kawen..pening btul kan kak?wah...comel rambut baru kakchik@ella...