Monday, November 21, 2011

Hilang

Kalau kau tahu betapa sakitnya kehilangan itu
pasti kau tak akan mahu merasainya ...
Bertemankan titis airmata ..
luka ini hanya untuk diri sendiri.


Redha ~ Itu penyelesaiannya. 
Doa ~ Moga esok masih ada.

11 comments:

SURIA AMANDA said...

AISEY..NAPER NI..XMO AR SEDIH....

munna said...

alamak..sedih lah pulak KC ni.... salam ceria buat KC

missSenget said...

kenapa ni kakchik???

Queenie said...

bab nangis ni unik tau KC,

org cakap, lepas nangis puas2 hati boleh lega, rupanya tidak jugak, selagi ingatan tak mau lupa, selagi teringat selagi tulah berairmata...

lama2kan, best plak bertemankan airmata...rasa pedih yg mencengkam tu nikmat tak terkata...
nak nangis, nangis jer KC, jgn ditahan jgn ditepis...bayangkan hidup dengan kesedihan tapi tak boleh nak nangis, lagi haruu...

terimalah segalanya...tu jer, kan?

Anaa said...

redha dengan setiap ujian dan ketentuan... syukur, masih diberi kekuatan untuk melalui detik2 sukar, sabar, pasti akan ada manisnya nanti..

Ardini Humaira said...

kehilangan itu menyumbang kesepian.. kesedihan.. kekosongan :'( sobsss

kakyon said...

dinda..kenapa emo..

eelobor said...

setiap hari kita kehilangan hari semalam. dan hari yang berlalu tidak akan datang lagi. jadikan hari ini lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini.

el said...

huhuhuhu cm kena je dgn el

Melati Qistyna's Mummy said...

banyak hikmah di sebalik kehilangan itu.... bertabah lah kakchik ku..... :)

Peri PiA said...

kc ku sgt kuat!pia yakin