Thursday, November 24, 2011

Japang!!

Japang!! Gitew ler nama panggilan untuk Jepun atau 'Japan' oleh rakan-rakan Indo kita. Depa tambah "g" kat belakang,,, cam orang Pantai Timur di tempat kita gitew.

Ini feveret tiap kali ke sini walaupun kita tak makan terung tu.Tersangatla "marvellous" bila dicicah kicap 


Sedap. Tapi tiap kali makan Bento Set ni mesti tak abis. Kalau dah tau perut tu  kecik, selera tu usah le sebesar tangki BMW. Hihi.

19 comments:

Azwan@Mr Money said...

Arghhhh......... laparnya bila singgah kat blog Kak Chik. Sebab tu la malas nak scroll sampai bawak... mesti meleleh air liur. hehehe....

Azwan@Mr Money said...
This comment has been removed by the author.
kakcik said...

Kakcik nampak set tu macam kecik je. Mesti tak cukup untuk tangki beso kakcik ni. :)

munna said...

setakat suhsi pernah lah munna makan..klu yg mcm ni blm pernah cuba lagi

Fara said...

Sedap! Sy suke mushi cup! Hiks!

Ummi said...

Assalam kakchik...kalau akak boleh habis..sbb tangki akak besaaarrr...hehehhee, cuti sekolah ni holiday ke mana k.cik??

diana said...

nampak cam sikit je tu kakchik..
perut kecik tu..perut kita beso..:p

qemaishak said...

sama cam kakcik, qema pun nampak set tu kecik, mungkin tangki perut qema ni bsr gamaknya hehe

Anaa said...

KCE, orang ganu panggil "jepung"...

kakchik@ella said...

Anaa, yg tok leh sebut E jadi A, Japang. haha.

laskar pelangi said...

aigoooo! terliur tgk hidangan japang tu haaa =D

ct N honey said...

sesekali tukar selera boleh gak kan,sdp pulak tgknya

Peri PiA said...

kc ku! :) sorry lmbt dtg sini

alamak teringin

kyuubi said...

woo teringin nak makan pula. perut jaadi lapar

z a z a said...

yuum yuum yuummmmm

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya. tu tempura sayur ye. makanan berkhasiat:)

Kak Eiza said...

Oishine .....sedap!!
Sedap set tempura ni kak chik:)

el said...

sedapnye..xabis ke..el ado sure bedal semua

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik klu order pasti tak abis dan tak pandai lak nak mkn nasi jepun tu.campur cuka ke KC? macam masam2 je rasa dia.