Monday, November 28, 2011

Laluan belakang ~ Scary!!

They said its haunted. They heard a scary sound. They saw 'something'. And they told this scary stories at 12 midnight!! 12 midnight .. i repeat .. 12 midnight .. bukan 12 tengahari. And i was at the back room at that time.

Meremang sekejap. Pack. Off and Go. Bertemankan Minyak Serai Wangi, AlFatihah dan sedikit Doa, Alhamdulillah .. dapat tidur dengan lena. Mudah-mudahan Allah SWT melindungi kami semua. Amin.

Esok paginya .. aku suruh En. Somi cari Ikan Puyu ~ Buat pendinding rumah, mengikut petua orang lama.

14 comments:

Fara said...

Perihal kat opis ke KC?

diana said...

belakang rumah kakchik memang sunyi la kalau macam tu eik??
ada kejadian apa kat situ dulu kakchik??

SYANI said...

Kat rumah ke kat opis ni KakChik??? Banyakkan baca ayat Kursi untuk elakkan gangguan² syaitan..

kakchik@ella said...

Fara & Syani,, belakang rumah kita.

Diana, KC tak sure peristiwa lama di situ. Sebelum ni tak da apa-apa. Baru-baru ni je dgr cerita 'scary' camni.

Tina Othman said...

alamak, tina yg baca pun rasa suspen, kena ada pendinding kan, insyallah selamat semuanya

Adzrien Shoppe said...

ish..ishh kalau rumah sendiri, susah mau lari wooo... cekalkan hati kak chik.

My Little Diary said...

really scary..... ~_~

munna said...

kalau munna mmg takut dah tu... mmg tak berani klu takde yg teman

eliyaezlinalias said...

ikan puyu wtpe kc?

luahfikiran said...

SALAM,
BAK SIKIT MINYAK SERAI WANGI TU ..

makdara TERdiva said...

kawasan perumahan baru memang mcmtu kot KC

Daddy Ziyyad said...

ada kes apa kat laluan belakang tu? org mati kena bunuh ke?

kakchik@ella said...

DaddyZiyyad, ada jiran nampak "benda terbang warna putih" pada waktu malam. Till today, i donno what is it.

Ardini Humaira said...

ya Allah.. seram juga tu KC. huhu...