Wednesday, November 23, 2011

Si Pemakan Sayur - Bhg 2

Masih ingat tentang Si Pemakan Sayur yang lemah lembut gemalai orangnya? We are related. Hampir tiap hari bersua either suka or tak suka.

Lately Si Pemakan Sayur takmau bertentang mata dengan kita. We talked, we discussed tapi dia hanya menunduk sahaja. Kita heran dan tertanya-tanya. Akhirnya, Si Pemakan Sayur bagitau kenapa .. Sorry Ella, i cant look at your eyes cause i puasa. Puasa tak boleh tengok perempuan cantek.

Owhhhh .. Now i know why you change suddenly. Sungguh beriman Si Pemakan Sayur ini kerana puasanya bukan hanya menahan lapar dan dahaga tapi juga menahan mata. Dia boleh. Kita? Korang-korang? Puasa lapar jer .. mata tetap pandang merata. Eeee .. gatai!! Hihi. 


11 comments:

YAYA AZURA said...

dia tak sanggup tengok sebab akak cantik sangat..
mmg cantik pun..^^

Tina Othman said...

wah, itu mmg betul2 puasa tu, puasa luaran & dalaman

samalah kita kc, selalu puasa lapar je tapi mata tak puasa pun

qemaishak said...

hehe bagus ada org begini kakchik..moga pahala puasa makin bertambah.

kakcik said...

Kerana itulah kita diingatkan jangan hanya berpuasa yang tidak mendapat selain dari lapar dan dahaga. :)

Suara Kalbu said...

Wahhh,... bagusnya beliau. Bukan senang dah cari orang yg semacam itu :-)

Fara said...

Hiks~

Si Pemakan Sayur, kamu sudah berpunya ke? Nie kwn sy dok kem salam nie.

Hahahaha!

nazirah said...

hehe betul2. puasa mata pun kene gka hee ;)

diana said...

hwehehhe...
bagusnya dia...:)

Anaa said...

KCE,
bagus si pemakan sayur tu.. :)

Ardini Humaira said...

bagusnye beliau itu ^__^

JunAina said...

nafsu yang tak mampu dilawan tapi kena didik kearah itu...