Friday, November 11, 2011

Suka Duka Minggu Ini

Suka duka minggu ini ~ telan sahaja semua tanpa mampu ku luahkan segalanya. Terlalu peribadi untuk dikongsi. Banyak juga rutin yang tertinggal. To be exact .. "terpaksa ditinggalkan". Harus beri yang terbaik untuk diri sendiri.  Harus jaga diri sebaiknya sehingga 'recover'. 
Have a good wiken, kawan-kawan

Saje buh gambar lama sebab i rasa i lawa dalam gambar*Perasan tahap melampau*Hihi.

18 comments:

Marina Monroe said...

Pasrah lah..

kasihibu said...

wiken di sini hujan lebat selebatnya
pulak

kadang tak tersimpan juga rasa hati kan?
tp ada masa kita rasa nak menaggung sendiri saja.
macma ku ibarat lilin kaedahnya.

eelobor said...

selamat berhari minggu juga buat akak

alinac lover said...

sama mcm yong..yg pahit telan je diam2..sdih huu

el said...

telan aje lah kan kc
el pun gitu gak
org xfhm2 jugak..xpelah kali ni el telan semua..but me not like before bolehhh hahahaha hepi wiken kc

diana said...

suka rambut ni..hhheheh

MasZuber said...

bukan perasan, tp memang lawa pun kakak..

Mama Zharfan said...

happy weekend kc :) kc awet muda :)

Nurfaizah M Nor said...

hepi wiken kc! bykkan berehat hujung minggu ni ok.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

telan, sabar dan bertabah lah akak...adik tau akak mmg tabah.


muahhhh moga semuanya selesai tak lama lg ye KC

azieazah said...

Kita diduga dan diberi cabaran supaya kita lebih kuat dan cekal di masa akan datang. Jangan risau sangat. Anggaplah itu perkara kecil saja...

C i k P i p i T e m b a m said...

mcm khiriah la sekali pandang , haha... sabor ye kak ye.. saya ni pon sama je... dugaan bertubi2 dtg tp watlekk jeee :D

eliyaezlinalias said...

Biasalah kc idup ada pasang surutnya hihihi
enjoy ur wiken eh!

Melati Qistyna's Mummy said...

Sapa yg tertinngal.... Sapa meninggalkan..... Harp kc bertabah... :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

semoga kak chik sentiasa bahgia dimana saje berada ye. bertabah ye:)

Scarlett O'Hara said...

Walau apa pun, sentiasa doakan yang terbaik buat kak Chik.

Queenie said...

akan ada yg terbaik untukmu ella...

Kunang-Kunang said...

Semoga sabar selalu. Hidup kita ibarat pantai, sentiasa berubah2 mengikut cuaca dan gelombang.