Tuesday, December 20, 2011

Masak-masak pagi Rabu

Good morning Frens. Blogger lain hari Rabu sibuk buat Entry Tanpa Kata ~ Wordless Wednesday. But for me .. never. Ai mana boleh tak berkata-kata .. mesti nak bercakap jugak. Memang dasar suka bercakap!! Hihi.

BTW, pagi ni ai masak ni ~
 Ayam Masak Halia buat bekalan anakanda tercinta ke tempat kerja.

Telur Dadar berinti Kacang Panjang, Cili dan Bawang buat pelengkap makan tengahari dia.

14 comments:

pinky said...

rajin btl kc...bertuah sggh aiman...

MamaYatie said...

wah...betul2 ibu contoh kc ni, siap bg bekal lagi kat anak...terbaek la..

Tina Othman said...

sempat lg kc masak ye, puas kan bagi anak makan apa yg kita masak

paling bangga klu dia puji, alahai

ainnoraini said...

sempat KC masak ye...
saya ni kadang2 sempat kadang tak nak masak

tekur dadar tu mmg kesukaan kami sekeluarga...

Pok Amai-Amai said...

KC mmg rajin!
Sy? Tak terkata.....(maklum, hari Rabu)
=p

qemaishak said...

qema sempat masak goreng sotong blackpepper je pagi tadi, up ngan sup ayam..mkan panas2 sedap ni

nyanyisunyi said...

kita ibu memang masak sebab anak2 kan ella..kdg2 kwn2 di opis tegur..rajin nya akak..akak jwb..jd perempuan dn ibu memang kena rajin kalau malas tk yah jd ibu atau perempuan.

Mamaleesya said...

suke aiman makan masakan mamanya. Penyuntik semangat nak masak kan kak

Ibu Darwisy said...

bestnyer..nak jadi anak KC boleh? erkkk

Ati Masrif said...

air tangan mak ni
masak apa2pun sedapkan ella :)

BisMi Aishah said...

sedap nye telur dadar tue di kala perut tgh kosong ;)))

eliyaezlinalias said...

kc ayam halia tu nampak besh jek ngn gravy dia tu...
cer share resepi nyer kc..ehehe

Mama Likha said...

waduh2..... tk penah try ayam masak halia.. lain kali kc kena tempek resepi sekali tau :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedap adik tgk ayam tu.nnt klu akak ketandusan idean nak buat entri akak tolong tepek resepi ye?