Friday, January 27, 2012

Bukan Cuti Rehat

Kalau dicampur Sabtu, Ahad, Cuti CNY, cuti rela dan cuti paksa rela ~ 9  hari semuanya. Macam panjang .. macam lama .. tapi percayalah .. tak cukup sebenarnya.

Tiap-tiap hari ada aktiviti .. tiap-tiap hari kat rumah tak lekat .. banyak yang dah dibuat dan masih banyak yang belum dibuat. Hrmmm .. tak cukup sebenarnya 9 hari buat orang yang sentiasa bizi-bizi macam kita ni. Bizi-bizi tak pe .. jangan bizi bodi .. nanti orang benci, kannnn .. 

Walau sudah menghampiri tempoh 9 hari bercuti rehat .. sebenarnya sampai ke hari ini, aku masih belum merasakan "rehat". Mak penat ahh .. tapi mak hepi melenjan diri ke sana sini. So, kau diam-diam je jgn komplen ye Ella dear*misi memujuk diri*

Dan hari ini, 28 Januari 2012 .. masih ada beberapa aktiviti yang perlu dipenuhi .. Dari acara di rumah berbunyi kompang .. mengambil kek di rumah orang .. Bertemu adik beradik untuk sessi bersama famili. On all the activities surrounding me .. I have only one wish .. May Allah SWT bless me with good health and strength so that i can contribute to all my "Kesayangan". Insyallah. Amin.

BTW, Selamat Berhujung Minggu, kawan-kawan. Harap korang hepi wiken ni.

5 comments:

MaryaYusof said...

Salam,
Kakcik....Lama tak jln2 sini...
Semoga Allah mengurniakan kekuatan & kesihatan utk kite memberi khidmat pd yg tersayang...amin... take care tau!

nurazzah8 said...

Salam Kak Cik..

selamat bergembira bersama sanak saudara dan family sepanjang cuti CNY ini ... agar setiap saar, setiap detik kita terisi dgn perkara-perkara yang berfaedah...

Kak Azzah8

Ibu Darwisy said...

selamat berhujung minggu KC.. ;)

Chekgu Azrine said...

Happy wonderful weekend kak kc..ceria2 sllu!!

Izan Ishak said...

yelah kakchik...selagi kita diberi kesempatan.. masa terluanglah kita nak bersama dgn semua org yg tersayang kan...