Tuesday, January 24, 2012

Pagi Rabu yang sebu ~ Vistana Hotel, Kuantan

Sekarang masanya untuk ditiup angin sepoi-sepoi bahasa sambil berblog dari tepi kolam renang di Hotel Vistana, Kuantan. Walau bukan 5 bintang, tapi hotel ni best. WiFi speeding beb .. laju. No wonder my High Profile Boss like to check in here. Privacy, hospitality .. only 4.5km dari Teluk Cempedak Beach. Berjiran pulak dengan kejiranan bertaraf VVIP. Kedai makan, stesyen minyak .. semuanya dekat-dekat dan tak jauh dari Bandar.


Bilik Deluxe King RM208 .. hrmmm .. boleh la tahan mahal kalau dibandingkan dengan Hotel Seri Malaysia  yang betul-betul bersebelahan dengannya ~ Bilik Famili  RM160 sahaja. Jauh beza tu derrr .. Tapi yang pastinya, Hotel ni best. Buffet breakfast yang meriah .. menepati citarasa dan selera kami sekeluarga. Hurmmm .. Ketat dan padat perut ~ Pagi Rabu yang perut sebu!!


BTW, Selamat Bekerja untuk yang dah mula menjalankan tugas seperti biasa. Saya cuti sampai Ahad ni.  Buat kawan-kawan di Kuantan, Maaf tak dapat jumpa. Saya tak dapat nak caj bateri henfon*gara-gara terlupa bwk charger*. Hrmmm .. lain kali kita jumpa ye.



11 comments:

diana said...

selamat bercuti kakchik.>:)

Tina Othman said...

huhu boleh tahan harganya ye kc, ke sebab musim perayaan ni

susumanis said...

Ahhhh sonoknyerrr becuti KC..enjoy yrself to the fullest n alhamdulillah....

Mama Ema said...

memang sangta best vistana ni

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Boleh diatasi ... beli hp baru

Gadis Gingsul said...

asykknya akak,,,cutiii again,,,happy holiday KC

munna said...

wah bestnya...lama KC cuti CNY ye....

Melati Qistyna's Mummy said...

Lama kc cuti yeh, berjalan merata... Ni gara2 aiman masuk hostel kah? Hehehehe

Chekgu Azrine said...

Wow.. bestnya akak.. bercuti ke bekerja ke.. still dapat gak nikmat percutian tu erk.. kuantan mmg best..

Nadia Abdullah said...

hotel sri msia bilik die kecek kcik...blk air pun kecek.. vistana beter ler..breakfast pun byk choice. sri msia..2 kali g pun breakfast same jek..ns lemak..me goreng..n bread hmmm

Cik Ina Do Do Cheng said...

kak chik rega berbaloi , banyak kemudahan, setakat nak tidur selesa ngan family tak pelah kan, janji dapat tengok pemandangan indah pantai cherating.