Saturday, January 28, 2012

Pantai Teluk Cempedak, Kuantan

2 Hari 1 Malam di Pantai Teluk Cempedak. Pantai ni best!! Tenang, damai, cantik .. macam-macam ada. Orang meniaga ada .. orang melukis ada .. orang 'dating' ada .. yang berpiket pun ada. Hihi. Boleh pulak diaorang berpiket tepi pantai ni ye?

Yang tak best cuma satu je .. Harga makanan kat sini mengalahkan harga makanan kat KL. Nasi Goreng Kampung RM5.00, Mee Goreng RM4.00. Kedai makan biasa-biasa je tu .. bukan restoran besar.


Model "metallic" berkilat untuk Nasi Kukus Ayam berharga RM6.50.

Nasi Kukus + Ikan Pari Bakar lebih kurang tu rega dia.

Dah .. dah .. Duit dah habis bersuka ria. 
Jom balik dengan segera. 

Dan melayan keinginan tekak yang mahukan Bihun Sup Campur di Ani Sup Utara. Makan 3 orang di sini sama harganya dengan di Pantai Teluk Cempedak tengahari tadi. Phewwwww ..



7 comments:

Izan Ishak said...

syoknya kak chik... dah lama tak gi jalan2 kat pantai ni. terliur plak tgk bihun sup campur tu...

Errah said...

makanan kat belah pntai timur ni mmg over banding dekat kl kak..sy yang duk dkt trganu ni rasa hrga makanan sume mahal..pelik,padahal kat kl tmpt yang punya trf hidup tinggi xdela semahal ni kan

Chekgu Azrine said...

Klu dah namanya tempat pelancongan kak kc mmg kompem cekik darah kot..huhu..ptt klu blh pantai timur..mknn mostly murahkan..

NorHayati said...

http://sayap-kehidupanku.blogspot.com/ saya masih baru.... mari singgah2...

Mama Kyra said...

bila pegi ni..dh dkt ngn eja..

Kujie said...

ikut rancangan cuti CNY hari tu nk ke Kuantan juga, rumah mak sedara. Biasanya tiap kali pegi sana mesti lepak2 kt pantai TC

tapi tak jadi pergi, ayah sakit pinggang..ye lah..nanti nak dok berejam dlm kereta, kesian pula

Melati Qistyna's Mummy said...

Phewww... Byknya tempt kc jln2 spjg cuti 9 hari... Sonok kan?

Sunburn anak teruna tu...hehehehe