Thursday, March 22, 2012

Buat Tummy

Kerana diserang simptom "Hati Terbakar Kepala Meletop" baru-baru ini, saya mula mahu menghargai "Tummy".


Hadiah buat "tummy" malam semalam ~ Mee Rebus dan Rojak Buah.
Tapi kan .. Mee Rebus buatan Tok Nizam di Balik Pulau maintain the best!!

13 comments:

Nini D.. said...

mee rebus saya suka tapi rojak...tak berapa masuk sikit.hehehe

Pok Amai-Amai said...

KC...sy tataulah mi rebus mane yag terbaik pnh sy mkn. Ke mmg sy tak bape nak suke mi rebus kot? Tapi rojak buah tu....yummeh!

Anonymous said...

macamana kc, hati yg terbakar tu dah padam kebelum? jangan biarkan lama2 nanti dia jadi abu pulak, dah tak boleh nak buat apa dah.

kakchik@ella said...

Cik Anonymous,

hati terbakar sdh brubah dingin dan beku. Alhamdulillah .. blh tido mlm dgn lena.

Liza Abu Bakar said...

KC memang pandai melayan tummy... jeles tengok mee rebus yg menggiurkan.

Mak Wardah said...

Alhamdulillah...KC nanti nak join class KC la...Nak cantik macam KC

kasihibu said...

arkk...tolong....
nampak yummy.... ;p

Melati Qistyna's Mummy said...

Rojak buah *smbl lap liur* kuikuikui

kakcik said...

Mee rebus di Satay Station pun boleh tahan juga = RM6.00 semangkuk. :)

miloais milo said...

rojak buah! sedapnya........!~

Ati Masrif said...

kalau kita ubat utk tummy
ialah ...
coklat...haha

Dee said...

nampak menarik giler mee rebus tuh..beli kat mana tu?

Izan Ishak said...

alaaaa... dua2 pun izan suka!