Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Riang Ria Seorang Pekerja

Hari ini Hari Pekerja. 
Sume pekerja gembira bercuti beriang ria. 
Termasuk lah saya yang berjoget aerodance di pagi hari ..
Selamat Hari Pekerja buat semua yang bergelar pekerja.

Sarapan seorang pekerja sambil goyang kaki dan gurau senda pagi ini.

Jom kita berehat, kawan-kawan.

Tapi ..

tapi ..

tapi ..

Esok ada tender tutup ..
betul-betul boleh rehatkah aku hari ini?????


5 comments:

Unknown said...

Salam sayang ella..
wahhhh..dah 12 tahun rasanya akak tak kesini..mis u n yg lain2...

bestkan org semua cuti tp akak keja...

♥MAMASYAZA♥ said...

saya berehat ja kat umah sambil ngadap blog. nak kluar pun panas lagi, tunggula ptg sikit, boleh kluar ukur keluasan tesco cari brg dapo...hehehehe

Dayang Deno said...

emmm... memang menyelerakan....

Eliss said...

saya paling bendi kalau tender dah nak tutup sebab kerja saya dulu sediakan dokumen wajib dan compile tender..huhuhu..kang tertinggal, nayaaa

Sheherazade said...

yahooo :D