Monday, May 28, 2012

Kenangan Hari Sabtu Malam Minggu


Tangan-tangan mereka


Kaki aku dan dia.

Akhirnya, tragedi Jakarta dan Vietnam berulang lagi tapi kali ini dengan orang yang berbeza. They always like what i like and i 100 times like the situation. Tahun ni baju kita sama .. warna je berbeza .. beg kita sama .. kasut kita pun sama. Sukalah!! Hehe.

13 comments:

kakcik said...

Persahabatan ikhlas tidak diukur dengan kebendaan, kan Ella. :)

Rozzana said...

setuju dgn komen kakcik. i suka!!

kakchik@ella said...

Setuju dgn komen Kakcik dan Rozzana. I 100 kali suka. Hehehe.

Rai said...

bestnya! ada kawan sehati sejiwa..

Kancilbiru said...

friendship forever! yeeehaa...

Ibu Darwisy said...

wah..wah..kacut same ler..

Hidayati Mohamed said...

Kawan sejati sukar dicari. Hargai mereka.

h4ni3 said...

bentuk kaki pun dah macam nak sama tu
hehe.. ini barulah betul2 bff :D

Tina Othman said...

bestnya

bila dpt sahabat yg terima kita seadanya =)

Mama Likha said...

kenangan di johnny's tu kan ?

MamaYatie said...

sehati sejiwa...salute la!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh kasut sama cam sehati sejiwa

Azian Elias said...

sweetnya kaler kasut tu.. tapi akak dah tak leh pakai tinggi2 nii..