Monday, September 17, 2012

4H/3M. Penat dan Woww!!


Tasik Raban


Puncak Titiwangsa

Pasar paling happening di Malaysia 

Tiga Awangs



Solat dan rehat ~ Masjid Beijing, Rantau Panjang.
Kagum dengan senibina Masjid ni.

Berhenti sekejap di tepi tasik masa otw to Lata Tembakah. 
Di Kelantan-Trengganu .. rumah Pok Su, rumah Su Dah, rumah Aboh kami ziarah

Pagi di Rantau Abang

Rombongan 17 orang dah selamat pulang. Alhamdulillah. Jalan, ziarah, jalan lagi .. ziarah lagi .. seronok dapat jumpa saudara mara. Dan hari ini .. rutin kami kembali seperti biasa. Walau penat ... tetap Wowww!!  

*All photos from KY's FB*

15 comments:

kakcik said...

Memang seronok bila bercuti, yang tak laratnya bila balik banyak kain baju kena dikemaskan kecuali hantar ke kedai dobi. :)

Tina Othman said...

bestnya kc merata berjalan raya

penat tapi berbaloi kan, yg paling penting dpt ziarah semua sedara mara

JaSSNaNi said...

wow.. banyak nye tempat gi melawat.. mmg best jalan2 ni.. :)

Kesuma Angsana said...

seronoknyer kakcik lebih kalau ke pantai timur kan

Rai Ourkizuna said...

penat bercuti raya berbaloi..tapi bila start keja je..penat sikit terus rasa cam nak mc..hahaha..

norh said...

uniknya binaan masjid tu..

Mama Zharfan said...

waaa rindunya nak balik KB...:/

JunAina said...

Jalan2 makan nagin ye... Rindunya Lata Tembakah...

Citarasa Rinduan said...

bestnya.
ayu dh pernah kesana. tahun 2004, bw 4x4. jelajah malaysia.
dok posing depan patung tu.
dengarnya belakangnya ada al quran bt sandar. entahlah?

Alin Marlini said...

seronok dpt bercuti kan Kak Chik..tenang jiwa raga

Daddy Ziyyad said...

Oohhhh..unik masjid tu..lain kali kalau ke KB, saya nak lajak ke Rantau Panjang lah

FARAH deeb said...

Amboihhhhh kan main lagi dia jalan sakan ek! Theee... jeles i...
My latest Entry :)
Nak renovate rumah? Camno?

Mama Likha said...

ni gmbr2 yg balik kelate ye kc ? tk puas tgk gmbr... heee kc gi tumpat dih ? tmpt tokong tidur tu hehe...


Chekgu Azrine said...

dah lama tak jejalan kelantan..rindunya..suka sangat kelantan!!

azieazah said...

Rindu nak ke KB dan Rantau Abang lagi.

Kalu lalu sana, bila nampak tokong besar tu, saya selalu teringin nak singgah snap gambar, tapi tak pernah ada kesempatan.