Mood Apakah Ini?

Tuesday, September 25, 2012

Se trolley penuh jajan mangsa keadaan.

Alkisahnya malam semalam, hati tiba-tiba gundah gara-gara mendengar cerita masalah rumahtangga.  Sebak, kesal, sedih .. macam-macam rasa.  Dalam 'emo' yang masih ada, kita keluar berdua.  Sambil jari-jari halus mengetuk 'keyboard' melayan WatsApp kawan-kawan, sambil   ...   Ambik la .. Ambik la Aiman.  Yang ni Ma?  Haaa ... ambek la.  Yang ni pun sedap jugak .. ambik la Aiman.  Betul ke ma? Ha ah ... ambek je. *walau dalam hati tetap gundah gulana*

Bila sampai kat Cashier, lebih kurang Rm75 dan Rm40 adalah jajan sahaja.  Selebihnya adalah serba sedikit barang untuk rumah.  Mood apakah itu?  Good?  Bad?

Your answer might be GOOD but my answer is BAD.  Gundah gulana buat saya shopping tanpa berkira.  Ambek la sahaja Aiman ... and in return, when i saw Aiman happy getting what he want ... aku terlupa rasa gundah itu.  Dalam berduka mengenangkan kedukaan orang .. terselit juga rasa gembira bila lihat dia bahagia.  Tuhan kaya, kan.  Dia beri kita macam-macam rasa dalam waktu yang sama.  Alhamdulillah.

*updet guna SIII adalah sangat best*  'Samseng' ni tetap terbaiklah.  *tido senyum lepas ni*

You Might Also Like

17 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here