Sunday, October 7, 2012

Kasut-Kasut Cantik






Cantek, kan? Mekaseh la ye Darling sebab sudi bawakkan kasut-kasut cantik itu untukku.



15 comments:

JaSSNaNi said...

memang cantek2 belaka.. saya pun suka kasut gini.. selesa.. nak jalan jauh pun boleh.. x sakit..

SYANI said...

Cutenya kasut putih tu...

Irfa said...

kak chik..
comel
size bape ni?
kaki saya besar susah nak cari size
selalu berkenan kat kasut lawa tp size 40 takde.huhu

dEdEQ dE wIshEs said...

BERKILAT2 LAGI KASUT TU

Huda said...

OMG cantiknya kasut tu kc..I love the red one..serius cantik!!

Kesuma Angsana said...

simple & nice sgt!

Rai Ourkizuna said...

yang warna putih tu comel!

akak comot said...

KC..adik suka putih tu.comel

♥MAMASYAZA♥ said...

saya suka yg putih tu

nisa said...

Yang putih tu sangat cantik...suka!suka!

Mama Zharfan said...

semua pun cantik!!!

SURIA AMANDA said...

suka yang kaler putih or beige tu..santek sgt..kat mana nak beli?

missalongwani said...

wah..santeknyer kak...kasut yg pic last tu...mn akak beli..btw sy silent reader akak.. :P

kakchik@ella said...

missalongwani .. KC beli kat Street Market The Curve, RM49. Pastu kan, KC jumpa kasut yg sama kat Jakarta RM25. fRUSTTTTT .. sgt2.

Peri PiA said...

i love yg kaler putih tu