Sunday, October 21, 2012

Restoran Kari Kepala Ikan SG

Dari dulu sampai sekarang Misz-Ella suka sangat makan Kari Kepala Ikan. Walau ada yang kata kalau makan Kari Kepala Ikan nanti bengap tak dan pandai .. tapi ai tak bengap tetapi pandai. Hehehe  .. wink *kenyit mata*

Kari Kepala Ikan lengkap dengan Tahu , Kacang Bendi dan Ayam Pandan

Ketam Goreng yang Umppphhh dan Tahu Goreng Thai
Misz-Ella gigit-gigit kunyah-kunyah Ketam tu sampai puas.  Tapi sayang .. dah habis tapi masih tak puas-puas. Nak lagi.  Nak lagi. Stopppppp!! Jangan layan .. nafsu sume tu. Tahu Thai tu .. memang feveret Misz-Ella kalau ke sini ~ Restoran Kari Kepala Ikan SG di Sri Gombak. 


* pstttt ... Raya Haji masak apa? *

16 comments:

Mooniqueen said...

Aduhhh tengok ketam tu yg tak tahan.... Dapnya...
Tapi jauh la pulak ;(

faraherda.razalan said...

Sy sukeeeeeeeeeeeee kari kepaleeeeeeeeee ikannnnnnnnnnnnn!

Kniedaz said...

saya pun suka! ^_^

:: Mrs.Eady :: said...

sukaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Kesuma Angsana said...

setuju ngan kc. KA pown gemar kari kepala ikan ni hehehe

Daddy Ziyyad said...

saya tak makan kari kepala ikan, sebab saya tak tahu nak makan kepala ikan...kari ikan, kari ayam, saya makan...hihihihui..

restoren SG ni restoren mamak ke KC?

qemaishak said...

kakchik, ketam tu ranggup2 sedap kan...

terbayang macam2 masakan raya haji nanti, tak sbr nak blk kg rasanya hihi

JunAina said...

Mesti krup krap krup krap makan ketam tu kan. Jun pun suka kari kepala ikan.

Anonymous said...

igt nak buat sate,dh print resepi cari kat gugel ;)

happyirfa

Hafsah Mohd Yusof said...

Kak Chik...Restoran Kari Kepala Ikan ni dah dekat sangat kat Umah Kak Chah..kalau nak gi sini lagi bagi tahulah...nanti kita blh jumpa...

azieazah said...

Ohh Nasik Kandaq kalu dengan Kari Kepala Ikan, heaven!!

diana said...

habis pantang ni kita nak makan ketam dulu..
ahahah

Mama Zharfan said...

nampak sgt sedap :) dekat ajer dgn umah me ni..mr hubby ada gak mkn kat sini tp ofis dia belanja hehhhe

-gedek! said...

uncle kalau makan kepala ikan kat rumah je... kat kedai malu...

Qira Adam said...

Dr kcik dlu sye family suke bwk g kt cni . Tp, 2 thon lps kiteorg takeaway lh kari kepala ikan jenahak . Tgh2 sdp2 mkn kt umah ngn ibu n adik2 tbe2 kt isi ikan tu ade ulat . Euww , tros stu family stop mkn . Kalau sekor x pe ni byk ekor lak tu . Sejak tu kmi x mkn dh kt sg kri kple ikan .

Qira Adam said...

Dr kcik dlu sye family suke bwk g kt cni . Tp, 2 thon lps kiteorg takeaway lh kari kepala ikan jenahak . Tgh2 sdp2 mkn kt umah ngn ibu n adik2 tbe2 kt isi ikan tu ade ulat . Euww , tros stu family stop mkn . Kalau sekor x pe ni byk ekor lak tu . Sejak tu kmi x mkn dh kt sg kri kple ikan .